رمز ارز

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته اول آبان)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با بازگشت دوباره گاوها به میدان رقابت‌ها، بازار ارزهای دیجیتال این هفته را نیز با رنگ سبز آغاز کرد. قیمت بیت کوین با یک رشد ۹ درصدی در یک هفته گذشته، به اوج ۲۱ هزار دلاری نزدیک‌تر شد و اتریوم نیز یک رشد قیمتی تقریبا ۲۵ درصدی را در یک هفته اخیر تجربه کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

بیت کوین

نمودار روزانه BTC/USD.

به گزارش سایت بیت کوین نیوز، بیت کوین (BTC) پس از پشت سر گذاشتن فروش روز جمعه، روز گذشته دوباره به ۲۰،۱۳۲ دلار بازگشت. با تداوم روند صعودی بازار، جفت ارز BTC/USD امروز با ثبت قیمت ۲۰،۹۸۸ دلار به بالاترین سطح خود در نزدیک به شش هفته گذشته رسید.

به دنبال رشد قیمتی امروز، شاخص قدرت نسبی (RSI) ۱۴ روزه بیت کوین نیز اکنون به سقف خود نزدیک شده است. این شاخص قبلاً نتوانسته بود از مقاومت ۶۶ عبور کند، با این حال به نظر می‌رسد که گاوها تصمیم به آزمایش مجدد این سطح گرفته‌اند. در صورت بروز بریک آوت، قیمت بیت کوین می‌تواند از ۲۱ هزار دلار فراتر رفته و به سطح ۲۲ هزار دلار نزدیک‌تر شود.

اتریوم

اتریوم (ETH) نیز یک رشد تقریبا ۲۵ درصدی را در یک هفته اخیر تجربه کرد.

قیمت آلت کوین برتر بازار که روز جمعه به ۱،۴۹۴ دلار سقوط کرده بود، اوایل امروز به اوج ۱،۶۵۲ دلاری رسید که بالاترین سطح آن از ۱۳ سپتامبر است.

نمودار روزانه ETH/USD.

این رشد قیمتی در حالی اتفاق افتاد که پس از تلاش ناموفق اتریوم در اوایل هفته، قیمت این ارز دیجیتال توانست از مقاومت کلیدی ۱،۵۹۰ دلار عبور کند.

اگرچه سقف قیمتی شکسته شده، اما شاخص (RSI) ۱۴ روزه هم از سطح ۷۰ فراتر رفته که این موضوع، می‌تواند منجر به افزایش عدم اطمینان شود.

در زمان نگارش این خبر، جفت ارز ETH/USD در محدوده قیمتی ۱،۶۳۵ دلار معامله می‌شود که کمی با اوج روزانه خود فاصله دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا