بازی

خالق Breaking Bad روی یک سریال کاملا جدید کار می‌کند

خالق Breaking Bad روی یک سریال کاملا جدید کار می‌کند

وینس گیلیگان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده نام‌آشنا توانسته طی سال‌های اخیر با خلق جهان Breaking Bad و سریال Better Call Saul به موفقیتی عظیم برسد.

اکنون که به پایان سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» نزدیک می‌شویم، جزییاتی جدید از پروژه بعدی او منتشر شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

اخیرا در اخباری جدید خواندیم که فعلا نباید منتظر اسپین‌آف جدیدی از جهان بریکینگ بد باشیم و اکنون به طور واضح مشخص شده که دلیل آن چیست. گزارشی اختصاصی از ددلاین نشان می‌دهد که گیلیگان در حال آماده شدن برای به کارگیری یک ایده کاملا اصیل است و این سریال بدون عنوان او به نوعی حکم خارج شدن از دنیای مواد مخدر و جنایت را دارد.

موضوعاتی که در سریال‌های اخیر او، یعنی Breaking Bad و اسپین‌آف آن، Better Call Saul به طور عمیق مورد بررسی قرار گرفته بود. طبق اخبار این سریال جدید به ژانر درام یا تلفیقی از کمدی و درام نزدیک‌تر خواهد بود و ددلاین آن را با سریال کلاسیک The Twilight Zone مقایسه می‌کند.

در این گزارش درباره سریال آمده:«تامل‌ برانگیز اما نه به صورت یک داستان اخلاقی، انتظار می‌رود پروژه جدید گیلیگان دارای لحنی خاص باشد که درام را با طنز به مخاطب القا می‌کند». علاوه بر آن، گفته می‌شود این کارگردان قبلا داستان‌هایی را برای این سریال نوشته است.

بریکینگ بد

در کنار شهرتی که وینس گیلیگان برای ساخت درام‌های جنایی دارد، به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده فیلم کلاسیک The X-Files نیز شناخته می‌شود. البته گفته شده که طرفداران نباید انتظار یک اکشن علمی‌تخیلی جدید را از گیلیگان داشته باشند. در عوض، در حالی که این سریال رگه‌هایی از The X-Files را دارد، اما بیشتر بر یک عنصر انسانی تمرکز خواهد داشت. اگرچه X-Files عمدتا به خاطر فعالیت‌های ماوراء الطبیعه شناخته می‌شد، اما قسمت‌هایی که توسط گیلیگان ساخته می‌شد بیشتر ریشه در واقعیت داشتند.

گیلیگان علاوه بر ساخت سریال، تجربه ساخت چند عنوان سینمایی را هم داشته که شامل نویسندگی فیلم هنکاک Hancock (سال ۲۰۰۸) و همچنین کارگردانی فیلم El Camino از دنیای بریکینگ بد می‌شود.

بد نیست بدانید که قسمت پایانی فصل آخر سریال Better Call Saul در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا