بازی

تریلری از گیم‌پلی بازی Outcast 2: A New Beginning منتشر شد [تماشا کنید]

تریلری از گیم‌پلی بازی Outcast 2: A New Beginning منتشر شد [تماشا کنید]

بازی اوت کست ۲ (Outcast 2: A New Beginning) سال پیش معرفی شد و اکنون تریلری از گیم پلی آن منتشر شده است. 

اوت کست ۲ دنباله مستقیم یک بازی اکشن جهان باز و ماجراجویی قدیمی است که طی کنفرانس دیجیتالی THQ Nordic تریلری از گیم‌پلی آن منتشر شده است. شما در این بازی دوباره در نقش کاتر اسلید (Cutter Slade) قرار می‌گیرید و او باید دوباره به مردم سیاره Adelpha کمک کند. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان

اسلید یک جت‌پک دارد و سلاح‌هایش را از دشمنان رباتیک خود به دست می‌آورد. به نظر می‌رسد که جت پک او در گیم‌پلی و سیستم مبارزات بازی اهمیت زیادی دارد و استودیو زمان زیادی را صرف طراحی آن کرده باشد. اسلید همچنین یک سپر انرژی دارد که می‌تواند از آن برای دفاع و حتی حمله استفاده کند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

تمامی اسلحه‌های اسلید آپگرید می‌شوند که این موضوع روی دقت، آسیب و موارد دیگری تاثیرگذار خواهد بود. Outcast 2: A New Beginning مثل نسخه قبلی یک بازی سوم شخص ماجراجویی است که از یک داستان غیرخطی بهره می‌برد. پیشروی در داستان کاملا پویا بوده و به تصمیمات شخصیت اصلی وابسته است. 

تاریخ عرضه Outcast 2: A New Beginning مشخص نیست، اما برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم تاریخی که حقیقت را وارونه نمایش می‌دهندحقه‌های هالیوود یا مجوز خلاقیت؟! نمایش دروغ، یا شگرد وارونه‌سازی!
۱۰ فیلم تاریخی که حقیقت را وارونه نمایش می‌دهند


سلاح‌های سیزن هفت کالاف دیوتی موبایل + بازی‌های ماجراجویی موبایل

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا