بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای A Plague Tale: Requiem مشخص شد

سیستم مورد نیاز برای اجرای A Plague Tale: Requiem مشخص شد

زمانی که بازی A Plague Tale: Innocence در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، تقریباً همگان را با جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز و سطح وضوح خود متعجب کرد و به نظر می‌رسد دنباله آن، A Plague Tale: Requiem نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با توجه به زیبایی ظاهری بازی در تصاویر و ویدئوهایی که تاکنون از آن دیده‌ایم، جای تعجب ندارد که در رایانه‌های شخصی، سیستم مورد نیاز توصیه شده برای اجرای بازی بالاتر از حد عادی باشد. اگرچه مشخصات سیستم حداقلی در برخی موارد آنچنان بالا نیست.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

طبق مشخصات سیستم نسخه پی‌سی A Plague Tale: Requiem که توسط استودیو سازنده Asobo در توییتر منتشر شده، در تنظیمات حداقلی، برای تجربه وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، این عنوان به سی‌پی‌یو i5-4690K (۳.۵ گیگاهرتز) یا FX-8300 (۳.۳ گیگاهرتز) و همینطور کارت‌های گرافیک GTX 970 یا Radeon RX 590 نیاز دارد.

در همین حال، برای تنظیمات توصیه شده و تجربه وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، به سی‌پی‌یو i7-8700K (۳.۷ گیگاهرتز) یا Ryzen 5 3600 (۳.۶ گیگاهرتز) و همینطور کارت‌های گرافیک پیشرفته GeForce RTX 3070 یا Radeon RX 6800 XT نیاز دارید.

در هر یک از تنظیمات، به دایرکت ایکس ۱۲، رم ۱۶ گیگابایت و ۵۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید. شما می‌توانید سیستم مورد نیاز کامل را در تصویر زیر مشاهده کنید.

A Plague Tale: Requiem

کوین پینسون، طراح ارشد مراحل بازی، دو هفته پیش تایید کرد که Requiem تقریبا ۱۵ تا ۱۸ ساعت به طول خواهد انجامید. نسخه قبلی آن، A Plague Tale: Innocence در حدود ۹ تا ۱۰ ساعت به پایان می‌رسید، بنابراین در این حوزه یک جهش بزرگ ایجاد شده است.

A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین در روز عرضه از طریق سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا