بازی

بسته الحاقی Horizon Forbidden West احتمالا در دست ساخت است

بسته الحاقی Horizon Forbidden West احتمالا در دست ساخت است

«لنس ردیک»، بازیگر نقش Sylens در هر دو بازی Horizon با ارسال یک توییت (که اکنون پاک شده است) به محتوای بیشتری برای Horizon Forbidden West اشاره کرد. علاوه بر این، آگهی شغلی ارسال شده توسط گوریلا گیمز نیز نشان می‌دهد که یک بسته الحاقی برای این بازی در راه است.

در توییتر، این بازیگر ویدیویی را منتشر کرد که در آن نقاطی از ضبط حرکت (موشن کپچر) روی صورتش دیده می‌شود. او همچنین در این توییت نوشته بود: «سخت در حال کار… در یک جلسه برای Horizon Forbidden West!» که تقریبا تایید می‌کند استودیو هلندی در حال کار روی محتوای اضافی برای دنباله است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

هرچند ردیک به‌زودی توییت اصلی خود را حذف کرد، اما تصاویری از آن در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شد. ظاهرا به این بازیگر توصیه نشده بود که سونی هنوز چیزی را به‌طور رسمی اعلام نکرده و به او یادآوری شده که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را حذف کند.

Horizon Forbidden West

علاوه بر این، گوریلا گیمز آگهی شغلی برای یک هنرمند ارشد طراحی شخصیت منتشر کرده که در توضیحات آن آمده است:

تیم طراحی شخصیت گوریلا یک گروه چند‌وجهی از هنرمندان با یک تمرکز واحد است: جان بخشیدن به قبایل مختلف دنیای Horizon. این تیم بین‌المللی از هنرمندان خلاق، دست در دست همتایان خود در تیم‌های دیگر Guerrilla و همچنین شرکای خارجی، محتوای متنوعی را تولید می‌کنند و در عین حال فرهنگ منسجم شرکت را حفظ می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد که Guerrilla به دنبال رشد تیمی است که مدل‌های شخصیت‌ها و به‌ویژه قبایل متنوع جهان‌های آن را برای بازی‌های Horizon طراحی می‌کند. در حالی که بازیکنان Forbidden West می‌دانند که احتمالا بازی سومی نیز وجود خواهد داشت، اما استخدام یک طراح شخصیت برای آن احتمالا کمی زود خواهد بود و این آگهی استخدام احتمالا به یک DLC اشاره دارد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا