رمز ارز

جزییات سرقت ۲۰ هزار دلار ارز دیجیتال در استان گلستان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرهنگ ابراهیم پرسا، فرمانده پلیس فتا گلستان، از سرقت ۲۰ هزار دلار ارز دیجیتال در این استان خبرداد.
به گفته سرهنگ پرسا، در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این‌که کیف پول رمزارزی وی مورد سرقت قرار گرفته، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود:

شاکی در اظهارات خود عنوان داشت که با فردی ناشناس در شبکه اجتماعی آشنا شدم که بیان داشته در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و تصاویری از سودهای کلان خود ارسال کرد که بنده هم به جهت سرمایه‌گذاری و کسب منفعت مالی، فقط اجازه انجام معاملات ارزی را به وی دادم و پس از مدتی، سود خوبی را برای بنده به حساب کیف پول ارز دیجیتالم واریز شد. پس از آن، فرد ناشناس از بنده درخواست کرد اقداماتی را بر روی تلفن همراهم انجام دهم که بنده از آن اطلاع کافی نداشتم و دقیقاً خواسته وی را انجام دادم که پس از مدتی، متوجه شدم از حساب کیف پول ارز دیجیتالم ۲۰ هزار دلار سرقت شده است.

سرهنگ پرسا در ادامه گفت:

با بررسی‌های تخصصی و تلاش کارشناسان پلیس فتا در جهت شناسایی هویت متهم، سرنخ هایی از کلاهبردار سایبری بدست آمد که با تحقیقات پلیسی، هویت متهم مشخص شد که با هماهنگی مقام قضایی محل اختفای وی که در یکی از استان های غربی کشور قرار داشت، مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه، مجرم دستگیرشد.

وی در ادامه از هموطنان خواست که به هیچ‌وجه به افراد ناشناس اعتماد نکرده و اطلاعات خصوصی و رمز کیف پول دیجیتال خود را در اختیار کسی قرار ندهند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا