رمز ارز

طولانی‌ترین دوران «ترس شدید» بیت کوین به پایان رسید!

زمان مطالعه: دقیقه

بیت کوین در روز سه‌شنبه سرانجام پس از ۷۳ روز از منطقه «ترس شدید» گذر کرد که هم‌زمان با افزایش هفتگی ۱۹ درصدی آن با بازگشت خریدارها به بازار بود.
طبق گزارش‌ها، شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال در ۱۹ جولای از «ترس شدید» به «ترس» بهبود یافت و به امتیاز ۳۰ از ۱۰۰ رسید. این شاخص از آن زمان تاکنون نیز اندکی افزایش یافته و به امتیاز ۳۱ رسیده است.
این شاخص، احساسات فعلی کل بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل می‌کند و بین صفر تا ۱۰۰ متغیر است. این شاخص عمدتاً بر اساس نوسانات بازار بیت کوین، حجم و دامیننس، احساسات رسانه‌های اجتماعی، نظرسنجی‌ها و داده‌های روند، تعیین می‌شود.
شرکت Santiment خاطرنشان کرد که معامله‌گران اکنون در انتظار یک بریک اوت طولانی مدت از ارزهای دیجیتال هستند. در این میان، متوسط نرخ سرمایه‌گذاری بیت کوین در صرافی‌ها به بالاترین سطح خود در دو ماه گذشته رسیده است که می‌تواند نشان‌دهنده وجود ترس از دست دادن فرصت (FOMO) باشد.
در همین حال، برخی گزار‌ش‌ها حاکی از آن هستند که بازار نزولی فعلی ممکن است ۲۵۰ روز دیگر ادامه داشته باشد. مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، همچنان خوش‌بینی خود را برای ارزهای دیجیتال ابراز می‌کند. ویدر اظهارات جدید خود گفته که انتظار دارد قیمت بیت کوین تا ۵ سال آینده به بالای ۵۰۰،۰۰۰ دلار برسد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا