رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت یونی‌سواپ (هفته سوم فروردین)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر با عدم قطعیت دست و پنجه نرم می‌کند، قیمت Uniswap در حال شکل‌گیری یک الگوی مثلث متقارن است. این الگو را می‌توان یک الگوی خنثی در نظر گرفت که شکست آن می‌تواند روند قیمتی UNI را در آینده تعیین کند.
با بررسی‌های رمزارز نیوز مشخص شد که قیمت یونی سواپ در طی سه مرحله به خط روند بالایی و در دو مرحله به خط روند پایینی این الگو واکنش نشان داده است که این موضوع بیانگر آن است که معامله‌گران به این الگو احترام می‌گذارند. در حال حاضر، جفت ارزمعاملاتی UNI/USDT با قیمت 5.9 دلار معامله می‌شود و با کاهش 1.4 درصدی در تایم فریم روزانه به سمت خط روند حمایتی پایین‌ حرکت می‌کند.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت یونی‌سواپ (هفته سوم فروردین)بنابراین، در صورت شکست احتمالی و بسته شدن کندل روزانه در زیر خط روند پایین، ممکن است شاهد آن باشیم که فشار فروش افزایش پیدا کند، در نتیجه قیمت این توکن ممکن است 20 درصد کاهش را تجربه کند تا به حمایت 4.7 دلار برسد.
در نقطه مقابل، در صورت شکست از بالا و تثبیت و تائید شکست خط روند، حرکت صعودی محتمل خواهد بود و انتظار رشد قیمتی تا 30 درصد وجود خواهد داشت تا قیمت این توکن به منطقه مقاومتی 7.8 دلار برسد.
با وجود کاهش قیمت این ارز نسبت به اوج قیمتی ثبت شده خود، شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم روزانه نشان‌دهنده حرکت در حالت افقی است، که از این مورد می‌توان نتیجه گرفت که احتمال سناریوی شکست از بالا در این الگو بیشتر خواهد بود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا