بازی

تاریخ انتشار نسخه کامل Mount and Blade 2: Bannerlord مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه کامل Mount and Blade 2: Bannerlord مشخص شد

استودیو Taleworlds Entertainment اعلام کرده نسخه کامل و نهایی بازی Mount and Blade 2: Bannerlord قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

علاوه بر این، بازی مذکور که از حدود ۲ سال پیش به صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه شده بود، در همان تاریخ روی پی‌سی یک عرضه کامل خواهد داشت. به مناسبت انتشار این خبر بزرگ، توسعه‌دهندگان همچنین یک تریلر جدید از بازی منتشر کرده‌اند که شما می‌توانید آن را از طریق این لینک در یوتیوب تماشا کنید.

Taleworlds Entertainment امروز اعلام کرد با اینکه عرضه نسخه کامل بازی یک نقطه عطف مهم در مسیر Mount and Blade 2: Bannerlord محسوب می‌شود، کار آن‌ها به هیچ وجه تمام نشده و طی ماه‌های آتی باید منتظر آپدیت‌های مختلفی باشیم.

Mount and Blade 2: Bannerlord

Armagan Yavus، رییس استودیو سازنده بازی، گفت:

توسعه یک بازی بزرگ و پیچیده مثل Bannerlord برای چندین پلتفرم، آن هم در میان یک پاندمی بین‌المللی، کار آسانی نیست. و من به‌خاطر این کار پرزحمت و عالی تیمم حسابی مفتخر هستم.

زمانی که Mount and Blade 2: Bannerlord نخستین بار در سال ۲۰۲۰ روی استیم در دسترس قرار گرفت، به بزرگترین عرضه این پلتفرم طی همان سال تبدیل شد و اغلب چیزی حدود ۲۰۰ هزار بازیکن همزمان داشت. حال باید منتظر ماند و دید استقبال مخاطبان از نسخه کامل بازی روی پلتفرم‌های مختلف چگونه خواهد بود.


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا