بازی

بررسی مپ کلش اف کلنز تان هال 14

—————- رپرتاژ آگهی —————–

مپ کلش اف کلنز تان هال 14 در حال حاضر بزرگترین و پیچیده ترین مپ یا همان نقشه موجود در بازی می باشد که برترین پلیر های بازی کلش آف کلنز امروزه به دنبال بهترین نسخه از ان ها می گردند. برخورداری از یک مپ مناسب و اصولی به بازیکنان کمک می کند تا بتوانند، مقاومت بهتری در برابر حملات دشمنان از خود به نمایش بگذارند.
بازی کلش اف کلنز هم مانند اکثر بازی های ارائه شده برای پلتفرم های مختلف مثل اندروید، ویندوز و … دارای نقشه و مپ می باشد و شما می توانید دهکده خود را بر اساس چیدمان و مپ مدنظر خود بچینید و آن را مدیریت کنید. مپ کلش اف کلنز تان هال 14 در حال حاضر بزرگترین و پیچیده ترین مپ یا همان نقشه موجود در بازی می باشد که برترین پلیر های بازی کلش آف کلنز امروزه به دنبال بهترین نسخه از ان ها می گردند. برخورداری از یک مپ مناسب و اصولی به بازیکنان کمک می کند تا بتوانند، مقاومت بهتری در برابر حملات دشمنان از خود به نمایش بگذارند و دچار خسارت کمتری شوند. در ادامه به بررسی بهترین مپ کلش اف کلنز تان هال 14 و ویژگی ها و تاثیرات آن می پردازیم.
 

ویژگی های یک مپ کلش اف کلنز تان هال 14 قدرتمند :

 

1-  مقاومت بالا در برابر حملات هوایی :

امروزه بسیاری از کاربران بازی کلش آف کلنز از طریق  آسمان به شما حمله می کنند زیرا نیرو های هوایی بازی کلش آف کلنز دارای بازدهی بسیار مناسب و قدرت قابل توجهی می باشند. از سری بهترین نیرو های هوایی موجود در بازی کلش آف کلنز که در هنگام چیدمان مپ کلش اف کلنز تان هال 14 باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید می توان به اژدها الکتریکی، اژدها، بالن و مینیون اشاره کرد. همانطور که گفته شد در هنگام چیدمان مپ کلش به ویژه مپ کلش اف کلنز تان هال 14 باید به این نیرو ها توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال برای جلوگیری از تخریب بیش از اندازه دهکده توسط این نیرو ها بهتر است ساختمان هایی که از شما در برابر حملات هوایی محافظت می کنند را در مکان های امن و دور از دسترس تر قرار دهید. برای مثال شما می توانید توپخانه عقاب دهکده خود را در یک نقطه ی مرکزی از مپ کلش اف کلنز خود قرار دهید. آپشن های دیگری مثل انواع تله های نیز به شما در برابر حملات هوایی دشمنان کمک می کنند.
 

2-  مقاومت همزمان در برابر نیرو های زمینی دشمن :

در بازی کلش آف کلنز نیرو های زمینی وجود دارند که دست کمی از نیرو های هوایی نداشته و از قدرت حمله و تخریب فوق العاده ای برخوردار می باشند. از سری برترین نیرو های زمینی کلش که می توانند به دهکده شما آسیب جدی وارد کنند و هنگام چیدمان مپ کلش اف کلنز تان هال 14 باید به آنها توجه داشته باشید، می توان به پکا، والکری، غول سنگی، جاینت ( غول )،  سنگ انداز، هوگ ( خوک سوار و … اشاره کرد.
در هنگام چیدمان یا پیدا کردن مپ کلش اف کلنز تان هال 14 یا نقشه سایر تان هال ها به این نکته دقت داشته باشید که برخی از نیرو های زمینی بازی مثل خوک سوار و معدنچی می توانند از زیر یا روی دیوار های دهکده عبور کنند و برخی دیگر نیز مثل  سنگ انداز و کماندار، می توانند ساختمان های پشت دیوار را مورد حمله قرار دهند. در نتیجه هنگام استفاده از یک مپ کلش اف کلنز تان هال 14 به تمامی نکات فوق دقت داشته باشید تا بتوانید نتیجه مناسبی در برابر حملات دشمنان بگیرید و در جنگ های شکست نخورید.
 

 

3-  در دسترس نبودن تان هال :

در اکانت های لول بالا به ویژه اکانت های که در بین رتبه های بالای جهانی قرار دارند، پیروز در هنگام حملات یک امر بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا شکست در برابر یک حمله دشمن می تواند جایگاه شما و رتبه جهانی یا کشوری شما را تحت تاثیر قرار دهد. اولین و راحت ترین کار برای دشمنان شما هنگام حمله به دهکده، از بین بردن تان هال یا همان ساختمان اصلی شما می باشد. در بازی کلش آف کلنز هنگام حمله به یک دهکده با تخریب ۵۰ درصدی آن ۱ ستاره، با تخریب ۱۰۰ درصدی حریف ۱ ستاره و با از بین بردن تان هال حریف یک ستاره دیگر کسب می کنید. توجه داشته باشید که اگر تان هال شما در خارج از مپ کلش اف کلنز تان هال 14 و در حاشیه آن قرار داشته باشد، در برابر حملات دشمن بسیار آسیب پذیر می شود و شما به راحتی در جنگ شکست میخورید. به این نکته دقت داشته باشید که حتی اگر ساختار دفاعی مپ کلش اف کلنز تان هال 14 بسیار مستحکم باشد و حریف شما کمتر از ۱۰ درصد دهکده شما را تخریب کرده باشد اما تان هال شما را نیز از بین برده باشد، شما در جنگ شکست خورده محسوب می شود و از بین بردن تان هال برای شکست دادن شما کافی است.
 

 

4-  حفظ منابع :

در حال حاضر نبرد های مختلفی مثل نبرد تک نفره، چند نفره ( گروهی یا قبیله )، نبرد های قبیله ای در لیگ و … در بازی کلش آف کلنز وجود دارد که هرکدام از آن ها با اهداف خاصی صورت انجام می شوند. نبرد های گروهی اکثرا برای کسب ستاره و بالا بردن جایگاه کلن می باشند و کاربران به منابع کسب شده از آنها اهمیت نمیدهند. اما نبرد های تک نفره که بیشتری جنگ های موجود بازی نیز مربوط به همین بخش می شود، اغلب برای کسب غنیمت و منابع حریفان می باشد. در نتیجه هنگام چیدمان مپ کلش اف کلنز تان هال 14 دقت داشته باشید که برای نقشه عادی دهکده، منابع خود را در مکانی به دور از دسترس دشمنان قرار دهید تا ایشان از حمله به شما منصرف شوند و یا هنگام حمله نیز نتوانند غنیمت قابل توجهی از شما بگیرند. اما در هنگام چیدن مپ برای بخش نبرد های چند نفره به منابع و انبار های ذخیره سازی آن ها توجه نداشته باشید و تمرکز خود را بر روی شکست نخوردن بر حملات بگذارید تا بتوانید به پیروزی کلن یا همان قبیله خود کمک کنید.
در انتها امیدواری مقاله فوق به شما در چیدمان یک مپ کلش اف کلنز تان هال 14 قدرتمند و ایمن کمک کرده باشد و شما بتوانید با کمک آن در تمام نبرد های خود پیروز شوید.  

 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا