بازی

بازی خون آشامی V Rising بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

بازی خون آشامی V Rising بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

تنها سه روز از عرضه بازی خون آشامی V Rising از طریق سرویس دسترسی زودهنگام (Early Access) استیم گذشته، اما این عنوان توانسته در همین مدت کوتاه بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. 

در V Rising شما نقش یک خون آشام را برعهده دارید که در شکار خون برای بقا است و باید از تابش آفتاب مخفی شوید. شما باید قعله خود را بسازید و در جهان در حال تغییر V Rising رشد کنید. در بخش آنلاین بازی دوست پیدا خواهید کرد تا به کمک آن‌ها جهان انسان‌ها را تسخیر کنید. V Rising توانسته در همین سه روز بیش از ۷ هزار بازخورد مثبت در استیم به دست آورد.

تعداد بازیکنان همزمان بازی خون آشامی V Rising نیز توانسته از ۱۳۰ هزار نفر نیز عبور کند. بنابر گزارش SteamDB در حال حاضر تعداد بازیکنان همزمان این عنوان از GTA 5، فیفا ۲۲، Destiny 2 و حتی الدن رینگ نیز بیشتر است. استودیو Stunlock با انتشار پستی در توییتر میزان فروش بازی را مشخص و از تمامی بازیکنان تشکر کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Trek to Yomiشمشیرزن یک دست
بررسی بازی Trek to Yomi

بازی خون آشامی V Rising

Stunlock بیانیه زیر را در صفحه استیم بازی قرار داده است:

 دسترسی زودهنگام به شما این امکان را می‌دهد که از دنیای گوتیک V Rising لذت ببرید و در همین حین به توسعه دهندگان بازی هم کمک کنید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظر شما هستیم تا بدانیم چه چیزی را در ترکیب تجربیات جهان باز و بقای بازی با گیم‌پلی مخصوص استودیو ما دوست داشتید.

کار مستقیم با بازیکنان و اجرای بازخورد شما به ما کمک می‌کند تا بهترین بازی بقا و خون آشامی را خلق کنیم. با حمایت از ما، نقش مهمی در توسعه V Rising ایفا خواهید کرد و با هم می‌توانیم به دستاوردهای بیشتری برسیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبیگاهی قهرمانان کوچک هم کارهای بزرگ می‌کنند
معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبی


داستان کامل پاپی پلی تایم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا