بازی

بازی Terraria موفق به ثبت رکوردی باورنکردی در استیم شده است

بازی Terraria موفق به ثبت رکوردی باورنکردی در استیم شده است

بیش از یک دهه از عرضه Terraria برای پی‌سی گذشته و اکنون این بازی توانسته به اولین عنوانی تبدیل شود که بیش از ۱ میلیون بازخورد بسیار مثبت در استیم کسب کند.

Terraria با بیش از ۱ میلیون نقد، امتیاز کلی ۹۷.۱۱٪ را از کاربران استیم دریافت کرده است. Terraria را می‌توان پادشاه بازی‌های بسیار خوب (Overwhelmingly Positive games) استیم دانست و برای ورود به این دسته به ۵۰۰ نقد با امتیاز بالای ۹۵٪ نیاز دارید. همچنین Garry’s Mod نیز با ۹۰۰ هزار نقد با امتیاز ۹۵.۸۵٪ به ثبت این رکورد نزدیک است.

Terraria همچنین پنجمین بازی محبوب استیم نیز محسوب می‌شود و بالاتر از آن عناوینی مثل PUBG: Battlegrounds، دوتا ۲، Grand Theft Auto 5 و Counter-Strike: Global Offensive قرار دارند. با وجود اینکه تعداد بازخوردهای این عناوین بیشتر از Terraria بوده، اما امتیاز کلی آن‌ها کمتر است.

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

Terraria یک بازی سندباکس است که در سال ۲۰۱۱ اولین بار برای پی‌سی به بازار عرضه شد. یکی از عوامل محبوبیت این بازی پشتیبانی بسیار خوب استودیو Re-Logic است که همچنان ادامه دارد. این عنوان طی سال‌های گذشته برای پلتفرم‌های دیگر نیز پورت شده ولی بدون شک استیم خانه اصلی آن محسوب می‌شود.

به روزرسانی بعدی این بازی Labor Of Love نام دارد که تا چند هفته دیگر برای همه پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این عنوان می‌توانید مقاله «با Terraria همیشه یک ماینکرفت جیبی همراهتان داشته باشید!» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


lastech سینما: سال گودمن خفن‌تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا