بازی

دیگر خبری از آپدیت‌های برجسته برای بازی Splitgate نخواهد بود

دیگر خبری از آپدیت‌های برجسته برای بازی Splitgate نخواهد بود

استودیو 1047 Games اعلام کرده که به «توسعه ویژگی‌ها» در بازی شوتر علمی تخیلی تحسین‌شده خود Splitgate پایان می‌دهد تا تمرکز خود را به ساخت یک مجموعه بازی جدید در همان جهان معطوف کند.

Splitgate که توسط برخی‌ها به عنوان «تلاقی هیلو با پورتال» توصیف می‌شد، سال گذشته سر و صدای زیادی کرد. علی‌رغم اینکه از می ۲۰۱۹ برای پی‌سی موجود بود، نسخه بتای عمومی کراس‌پلی برای ایکس باکس، پلی استیشن و پی‌سی آنقدر محبوب شد که استودیو سازنده تصمیم گرفت لانچ دسترسی زودهنگام چند پلتفرمی بازی را به تعویق بیندازد تا بتواند افزایش محبوبیت آن را مدیریت کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

1047 Games در ماه‌های پس از آن به موفقیت خود ادامه داد و در ماه جولای امسال نیز فصل دوم بتای Splitgate آغاز شد. با این حال، اکنون توسعه‌دهنده اعلام کرده به دلیل آنچه که به نظر می‌رسد مشکلات قدیمی و غیرقابل حل بازی باشد، توسعه آپدیت‌های برجسته‌ی آن را متوقف می‌کند.

سازندگان در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کردند:

Splitgate به سطحی از موفقیت دست یافت که نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم. این موفقیت اولیه فرصتی را به ارمغان آورد تا آنچه که به عنوان یک پروژه رویایی خوابگاه دانشگاهی شروع شده بود، به یک بازی AAA تبدیل شود که می‌تواند پا به پای شوترهای بزرگ صنعت، با آن‌ها رقابت کند.

پس از بررسی دقیق و تامل بسیار، [تیم] به این نتیجه رسیده که برای ساخت یک بازی که لایق طرفداران باشد و بازسازی و اجرای زنده یک محصول موجود نباشد، به توسعه ویژگی‌های Splitgate پایان می‌دهیم.

Splitgate

1047 می‌گوید اکنون توجه خود را از به‌روزرسانی‌های تکراری و کوچک به ساخت یک بازی جدید در دنیای Splitgate معطوف کرده که تغییراتی انقلابی (نه تکاملی) را ارائه خواهد کرد. یک عنوان شوتر رایگان خواهد بود و توسط موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

علی‌رغم این تغییر چشمگیر در پروسه ساخت، استودیو تاکید می‌کند که Splitgate به شکل فعلی‌اش با تمام آیتم‌های بازیکنان و پیشرفت‌های موجود، آنلاین باقی خواهد ماند. همچنین در ۱۵ سپتامبر یک بتل پس جدید عرضه خواهند کرد که «به عنوان تشکر از بازیکنان» برای همه رایگان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا