رمز ارز

توکن صرافی ورشکسته FTX، ترندترین رمزارز بازار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال FTT، توکن بومی صرافی FTX که روز جمعه اعلام ورشکستگی کرد، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته و به ترندترین رمزارز موجود در بازار تبدیل شده است. علی‌رغم این رشد قیمتی قابل‌توجه، قیمت رمزارز FTT در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه همچنان ۹۰ درصد و ۹۲ درصد افت دارد.
بعد از توکن صرافی FTX، نام توکن سروم (Serum) با نماد اختصاری SRM، در جایگاه دوم لیست ترندترین رمزارزها به چشم می‌خورد. سروم یک پلتفرم نقدینگی است که توسط FTX توسعه یافته و توسط سازندگان بازار و پروتکل‌های وام‌دهی سولانا استفاده می‌شود. پیش‌تر، تیم توسعه‌دهنده سولانا اعلام کرده بود که به دلیل نگرانی‌های پیش‌آمده برای صرافی FTX و ارتباط نزدیک آن با پروژه سولانا، قصد دارد نسخه فورک‌شده و جدیدی از سروم را که هیچ وابستگی به FTX ندارد، ارائه دهد.
در حالی که قیمت رمزارز SRM در هفت روز و یک ماه گذشته، به ترتیب بیش از ۵۷ درصد و ۵۸ درصد افت دارد، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.
سولانا نیز که به دنبال ورشکسته شدن FTX، به یکی از آسیب‌دیده‌ترین آلت کوین‌ها تبدیل شده بود، اکنون در جایگاه سوم لیست ترندترین رمزارزها قرار گرفته و قیمت آن بیش از ۳ درصد افزایش یافته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا