بازی

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo 7 قیمت خودروهای افسانه‌ای را افزایش می‌دهد

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo 7 قیمت خودروهای افسانه‌ای را افزایش می‌دهد

همزمان با عرضه بازی Gran Turismo 7 در روز ۴ مارس، اعلام شد که سونی با شرکت بیمه خودروهای کلاسیک Hagerty همکاری می‌کند. شرکتی که مسئول شکل‌دهی قیمت درون بازی مجموعه‌ای از وسایل نقلیه افسانه‌ای (Legend Cars) «بر اساس تغییر ارزش‌ها در زندگی واقعی» است.

به‌روزرسانی نسخه ۱.۱۵ بازی Gran Turismo 7 هفته گذشته منتشر شد و قیمت‌ها را «طبق ارزیابی‌های دنیای واقعی و با راهنمایی Hagerty» اصلاح کرد که به گفته سونی، از به‌روزرسانی بعدی اعمال خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟

طبق یک لیست در حالِ تکمیل که توسط کاربر انجمن GTPlanet بر اساس اطلاعات جدید جمع‌آوری شده، به دنبال آخرین به‌روزرسانی بازی، قیمت ۲۷ خودرو افزایش یافته یا خواهد یافت، قیمت ۲۱ خودرو ثابت می‌ماند و قیمت دو خودرو نیز کاهش پیدا می‌کند.

مهم‌تر از همه، قیمت فراری F40 تقریبا دو برابر شده است، از ۱.۳۵ میلیون اعتبار (Credit) به ۲.۶ میلیون اعتبار. ادعا می‌شود که قیمت خودروهای Hagerty به‌طور میانگین حدود ۳.۸ درصد افزایش خواهند یافت.

Gran Turismo 7

در حالی که بازی شروع تجاری قدرتمندی در ایالات متحده داشت، Gran Turismo 7 به‌طور کلی عرضه دشواری را تجربه کرد که باعث شد کمترین امتیاز تاریخ کاربران سونی در سایت متاکریتیک را دریافت کند.

اکثریت قریب به اتفاق نظرات کاربران Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۷ مارس یا پس از آن منتشر شد، زمانی که استودیو Polyphony Digital یک پچ بحث برانگیز را عرضه کرد که جایزه پرداختی را از مسابقات بازی کاهش می‌داد. این باعث شد باز کردن ماشین‌های جدید بدون هزینه کردن در پرداخت‌های درون برنامه‌ای سخت‌تر شود.

به دنبال انتقادات شدید بازیکنان، ماه گذشته Polyphony یک به‌روزرسانی قابل توجه برای بازی منتشر کرد که اقتصاد درون بازی را متعادل‌تر کرد. این پچ جوایز رویدادهای نیمه دوم پیست جهانی را به طور متوسط تقریبا ۱۰۰٪ افزایش داد، پاداش‌هایی را برای به پایان رساندن Circuit Experience در وضعیت طلا یا برنز اضافه کرد و تعداد جوایز در لابی‌ها و مسابقات روزانه را افزایش داد.

آخرین به‌روزرسانی Gran Turismo 7 با توجه به واکنش تعدادی از بازیکنان در فضای مجازی بازخورد خوبی نداشته و برخی احساس می‌کنند بازی دوباره دارد به همان اوضاع بد خود در زمان عرضه بازمی‌گردد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا