بازی

Mario Kart 8 Deluxe به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرد

Mario Kart 8 Deluxe به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرد

با وجود این که از عرضه آن مدت زمان زیادی می‌گذرد، اما بازی Mario Kart 8 Deluxe به نقطه عطف فروش جدیدی دست یافت.

نسخه دیلاکس ماریو کارت ۸ که اکنون بیش از ۵ سال از عرضه آن می‌گذرد، درواقع نسخه تکامل یافته Mario Kart 8 است که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول Wii U منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتمنتظر تریلر رسمی باشید
اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد ماریو کارت ۸ دیلاکس با عرضه بیش از ۵ میلیون نسخه در بازار ژاپن، بدون درنظر گرفتن میزان عرضه و فروش در سایر جهان، به نقطه عطف جدیدی رسیده است. درحالی که این یک دستاورد بزرگ برای این بازی محسوب می‌شود اما همچنان دربرابر فروش Splatoon 3 و Pokemon Scarlet and Violet در ژاپن حرفی برای گفتن ندارد.

گرچه، فروش کلی بازی تقریبا به ۵۰ میلیون نسخه رسیده است که دست یافتن به چنین آماری کار ساده‌ای نیست اما این نکته که بازی همچنان درحال فروختن و کسب رکورد است، نشان می‌دهد محتوای جدید آن موثر واقع شده و طرفداران نیز از تجربه آن رضایت کامل دارند.

Mario Kart 8 Deluxe

مدتی پیش بود که نینتندو اعلام کرده بود Mario Kart 8 Deluxe سال‌ها پس از عرضه، بسته الحاقی جدید دریافت می‌کند. بازیکنان با تهیه Booster Course Pass می‌توانند انتظار اضافه شدن پیست‌های جدیدی را به بازی داشته باشند. ظاهراً پیست‌هایی که با بسته الحاقی یاد شده اضافه می‌شوند، از سرتاسر فرنچایز به آخرین نسخه راه پیدا می‌کنند. محتوای این بسته الحاقی در طول سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و درکنار موارد یاد شده، انتظار می‌رود محتوایی مثل راننده‌های جدید و لباس‌های تازه نیز به بازی افزوده شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land


کنسول های بازی قراره از بین برن!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا