رمز ارز

۵ دلیل برای صعود ریپل در ماه میلادی بعدی!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارز دیجیتال ریپل (XRP) یکی از محبوب‌ترین آلت کوین‌ها در بازار است. به گفته کارشناسان، ۵ دلیل وجود دارد که در ماه فوریه ۲۰۲۳، ریپل ممکن است یک رشد انفجاری را تجربه کند.
۱. اثر نهنگ‌ها: در نمایشی خیره‌کننده، نهنگ‌های ریپل حدود ۷۰ میلیون توکن XRP را در ۲۴ ساعت گذشته خریداری کرده‌اند.
۲. همکاری‌های قوی: همکاری‌های استراتژیک، یک عامل کلیدی در رشد یک کسب‌وکار هستند. طبق گزارش‌ها، ریپل با بیش از ۱۰۰ موسسه مالی از جمله Santander در ایالات متحده آمریکا، شرکت خدمات مالی و بانکداری کانادایی Canadian Imperial Bank of Commerce و بانک هندی Kotak Mahindra، همکاری دارد.
۳. تسلط اجتماعی: ارز دیجیتال XRP یکی از بالاترین تسلط‌های اجتماعی را دارد که به راحتی می‌تواند منجر به افزایش قیمت آن در آینده شود.
۴. نتیجه دعوای حقوقی شرکت ریپل: بر اساس جدیدترین اخبار، آنالیسا تورس، قاضی دادگاه، اعتراض کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به ارائه ایمیل‌های ارسالی توسط ویلیام هینمن (مدیر سابق بخش مالی این کمیسیون) را رد کرده است. اگر نتیجه دادگاه به نفع ریپل باشد، قیمت این رمزارز می‌تواند از ۱ دلار فراتر رود.
۵. گسترش فعالیت‌های ریپل در آسیا: آسیا یکی از بزرگترین بازارهای فناوری‌های مالی و ارزهای دیجیتال در جهان به شمار می‌رود و ریپل در ورود به این بازار، به ویژه در کشورهای آسیای جنوبی مانند ژاپن، موفق بوده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا