عمومی

پروژکتور جدید هایسنس با وضوح 4K، پشتیبانی از HDR10 پلاس و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

شرکت الکترونیک چندملیتی هایسنس به‌تازگی جدیدترین محصول خود موسوم به Vidda C1 را رونمایی کرده است. این دستگاه به‌عنوان محصولی پیشرو در رده‌ی پروژکتورها در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا سازنده‌ی آن اعلام کرده که اولین پروژکتور چندرنگ با وضوح 4K جهان است.

به‌گزارش Gizmochina، پروژکتور Vidda C1 می‌تواند رسانه‌های بصری را با حداکثر روشنایی ۱۳۵۰ لومن با پوشش ۲۰۲ درصد‌ی گستره‌ی رنگی Bt.709 روی صفحه‌نمایش شما نمایش دهد. این دستگاه از عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور جدید هایسنس از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و از فناوری افزایش نرخ نوسازی حرکتی موسوم به MEMC بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از محتوای HDR10 Plus و ارائه‌ی خروجی با این فرمت اشاره کرد.

پروژکتور هایسنس Vidda C1

Hisense Vidda C1 از تراشه‌ی مدیاتک T9669، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این پروژکتور با حسگرهای CMOS و ToF سازگاری دارد و با استفاده از آن‌ها داده‌های محیط اطراف را جمع‌آوری و سپس با هوش مصنوعی خروجی را کالیبره می‌کند تا بهترین تجربه‌ی چندرسانه‌ای را ارائه دهد. به‌عنوان مثال، این محصول می‌تواند برای فوکوس، تراز تصویر، ابعاد صفحه و حتی جهت‌گیری آن با‌‌‌توجه‌‌‌‌به موقعیت اطراف، به‌طور خودکار فرایند کالیبراسیون را انجام دهد.

هایسنس در توضیحاتش اشاره کرده است ابعاد پیشنهادی برای Vidda C1 بین ۸۰ تا ۱۵۰ اینچ است. با درنظر‌گرفتن این موضوع، علاوه‌بر تماشای فیلم با روی صفحه‌نمایشی با ابعاد بزرگ، این پروژکتور می‌تواند همراهی عالی برای اجرای بازی باشد. نرخ تأخیر این پروژکتور فقط ۱۲ میلی‌ثانیه است و همان‌طور‌که اشاره کردیم، از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز در ابعاد ۱۵۰ اینچ پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور هایسنس Vidda C1

مقاله‌های مرتبط:

  • اولین تلویزیون مجهز به FireTV هایسنس با وضوح 4K و قیمت ۵۳۰ دلار معرفی شد
  • هایسنس اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان را با قیمت ۱۸ هزار دلار معرفی کرد

Vidda C1 به بلندگوی دوگانه‌ی ۱۰ واتی نیز مجهز شده است که در بخش بیرونی آن تعبیه شده‌اند. این اسپیکرها از صدای دالبی‌اتموس و DTS Hi-Res پشتیبانی می‌کنند تا تجربه‌ی صوتی لذت‌بخش و غنی را به کاربر ارائه دهد. پروژکتور Hisense Vidda C1 از ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۱۴۰۱) رسماً روانه‌ی بازار خواهد شد. درحال‌حاضر، مشتریان می‌توانند این محصول را با قیمت ۱,۰۵۱ دلار سفارش دهند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا