رمز ارز

منتظر رونمایی از شیباریوم در این هفته باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس یک اطلاعیه رسمی، Cwallet که یک کیف‌پول یکپارچه برای نگهداری دارایی‌های رمزارزی است، از توکن Bone صرافی غیرمتمرکز shibaSwap پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب، Cwallet امکان دسترسی به BONE را برای بیش از 37 میلیون کاربر خود فراهم می‌کند.
پس‌ از اعلام تیم شیبا اینو مبنی بر اینکه نسخه بتای شیباریوم به‌ زودی راه‌اندازی خواهد شد، این سومین پلتفرم فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که خبر از لیست شدن این توکن می‌دهد.
قبل از آن نیز پولونیکس، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال که در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده بود، خبر لیست شدن توکن BONE را در پلتفرم خود اعلام کرد. همچنین، پشتیبانی از جفت ارز BRL/BONE توسط NovaDAX که یک صرافی ارزهای دیجیتال در برزیل است، اعلام شده بود.
در زمان نگارش این خبر، توکن BONE با یک رشد بیش از 10 درصدی در 24 ساعت گذشته، در محدوده قیمتی 1.64 دلار معامله می‌شود و علی‌رغم افت کلی بازار کریپتو، یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، تیم شیبا اینو اعلام کرده که شیباریوم این هفته راه‌اندازی خواهد شد. جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر این رویداد است. توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، Shytoshi Kusama در توییت اخیر خود خطاب به مخاطبین اعلام کرد:

لطفا منتظر اعلامیه‌های رسمی باشید.

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو همچنین تصویری را در توییتر منتشر کرد که حضور شیبا در جشنواره و کنفرانس سالانه SXSW را که قرار است در ماه مارس برگزار شود، نشان می‌دهد. (جشنواره و کنفرانس سالانه South by Southwest یا SXSW، مجموعه‌ای از جشنواره‌ها و کنفرانس‌های فیلم موازی، رسانه‌های تعاملی و موسیقی است. این جشنواره‌ها به طور مشترک در آستین، تگزاس، در ماه مارس برنامه‌ریزی و برگزار می‌شوند. این رویداد امسال از ۱۲ تا ۱۴ مارس برگزار خواهد شد.)
تیم شیبا اینو اعلام کرده که در این جشنواره، اولین نمایش از معبد باشکوه WAGMI متاورس شیبا ارائه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا