رمز ارز

دوج کوین یا شیبا اینو؟ قیمت کدام میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک، از نظر دسترسی به بازار و نوآوری‌های بلاکچین، دو پروژه کاملاً رقابتی هستند. شیبا در هفته‌های اخیر با فناوری‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) و متاورس خود، کاربران را هیجان‌زده کرده است. از سوی دیگر، دوج کوین اولین میم کوین بازار است که در سال ۲۰۱۳ توسعه یافت و از آن زمان، یک جامعه قوی را ایجاد کرده و به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.
از زمان خرید توییتر توسط ماسک، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده توییتر وجود داشته است. برخی پیش‌بینی می‌کنند که تیم توییتر چند پروژه‌ ارز دیجیتال را راه‌اندازی یا ترکیب کند. گروهی از کاربران از ماسک انتظار دارند که دوج کوین یا شیبا را به نوعی با توییتر ادغام کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ارزش این دو ارز دیجیتال سر به فلک خواهد کشید.
در این میان، لازم به ذکر است که مدیرعامل تسلا، علاقه شدیدی به دوج کوین دارد. ماسک بارها به تمایل خود برای به حداکثر رساندن درآمدزایی از توییتر و استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت اشاره کرده است. با توجه به ترجیحات قبلی ماسک، او به احتمال زیاد از دوج کوین استفاده خواهد کرد. وی حتی پیش‌تر اظهار داشته بود که هیچ توکن شیبایی ندارد.
اگر ماسک یک سیستم پرداخت را برای توییتر پیاده‌سازی کرده و از DOGE استفاده کند، سودمندی و استفاده از این میم کوین سر به فلک می‌کشد؛ چراکه هر کاربر توییتر در یک مقطع زمانی با این ارز دیجیتال در ارتباط خواهد بود. در این صورت، شرکت‌های دیگر نیز ممکن است از این روش پیروی کنند و به جای شیبا، از دوج کوین استفاده نمایند. در چنین سناریویی، ارزش دوج کوین از مرز یک دلار فراتر خواهد رفت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا