رمز ارز

راه‌اندازی بلاکچین شیباریوم چه تأثیری بر سوزاندن شیبا داشته است؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه

از زمان راه‌اندازی نسخه بتای بلاکچین شیباریوم (Shibarium)، افزایش قابل‌توجهی در نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو (SHIB) مشاهده شده، به طوری که اعضای جامعه در مجموع بیش از ۳٫۸ میلیارد توکن SHIB را از طریق ۷۹ تراکنش، سوزانده‌اند.
البته، این توکن‌سوزی گسترده زمانی آغاز شد که نسخه بتای شیباریوم در حال استقرار در بک‌اند (backend) بود. طبق گزارش‌ها، در ۱۰ مارس، مستقرکننده قرارداد شیبا، بیش از ۲٫۲ میلیارد SHIB را در ۵۸ تراکنش جداگانه به کیف پول‌های مرده منتقل کرد. پس از اعلام راه‌اندازی شیباریوم در ۱۱ مارس، اعضای جامعه ۴۸۹٫۸ میلیون SHIB دیگر را در هشت تراکنش جداگانه سوزاندند. متعاقباً، ۲۳٫۱ میلیون، ۶۰۲٫۶ میلیون و ۳۱٫۹ میلیون شیبا هم به ترتیب در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ مارس سوزانده شدند.
در این میان، KoyoToken در بالا بردن نرخ سوزاندن شیبا بسیار مؤثر بوده است. بر اساس داده‌های پلتفرم Etherscan، این پروژه که حدود یک هفته پیش راه‌اندازی شده، حدود ۳٫۷ میلیارد SHIB را از طریق چندین تراکنش از گردش خارج کرده است.
در آخرین رویداد توکن‌سوزی خود نیز، KoyoToken در یک تراکنش، تعداد قابل‌توجه ۴۵۱٫۰۶ میلیون SHIB را از گردش خارج کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، جامعه شیبا در مجموع ۴۵۲٫۹ میلیون SHIB را از طریق سه تراکنش جداگانه سوزانده است. این توکن‌سوزی‌های گسترده باعث شده که نرخ سوزاندن شیبا در روز گذشته، بیش از ۱،۳۱۸ درصد افزایش یابد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا