بازی

تترلند از NFT هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

تترلند از NFT هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

در رویدادی که تترلند به مناسبت ورود به سال پنجم فعالیت خود در فضای رمزارز ایران برگزار کرد، این پلتفرم تبادل تتر از NFT هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

این صرافی و مرجع تبادل رمزارز چندی پیش از ریبرندینگ و آغاز کمپینی مربوط به آن خبر داد: برای نخستین بار در کشور، تترلند هویت بصری خود را به‌صورت توکن غیرقابل‌معاوضه (NFT) در پلتفرم جهانی اوپن‌سی (Opensea) ایجاد کرده است.

تمام برندها با گذشت زمان یا تغییر اهداف استراتژیک، با توجه به نیازهای کاربرانشان خود را نوسازی می‌کنند و رفتار تجاری خود را تغییر می‌دهند. تترلند هم گذار از سال چهارم فعالیت خود را با اقدامی نوآورانه جشن گرفته است؛ نوآورانه از این نظر که تاکنون هیچ برند دیگری به‌طور رسمی یا غیر اسمی چنین اقدامی نکرده است. حتی در سطح بین‌المللی هم اندک برندهایی مانند DKNY، یکی از نام‌های فعال در صنعت مد، هویت خود را به‌صورت NFT ایجاد کرده‌اند.

تترلند با این اقدام، یک کمپین ۳۶۰ درجه تمام‌عیار را در راستای چشم‌انداز و اهداف جدید این برند آغاز کرده و شعار تازه خود را «سادگی نهایت هوشمندی است» اعلام کرده است: پاسخی متناسب با خواسته‌های جدید جامعه کاربران رمزارز کشور.

درواقع، تترلند گامی هوشمندانه برای ایجاد و دستیابی به هارمونی و تعادل منطبق با سطح خواسته‌های جدید جامعه رمزارز کشور برداشته است. این زاویه دید، اهمیت توسعه نزد این برند را بیان می‌کند.

اگر می‌خواهید با توکن غیرقابل‌معاوضه یا NFT و مخصوصا تاثیر آن در صنعت ویدیو گیم بیشتر آشنا شوید، ویدیو «NFT چیه و چطور قراره دنیای گیم رو تغییر بده؟» را از دست ندهید.


داستان کامل پاپی پلی تایم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا