بازی

بازیگران جدیدی به تام هاردی در فیلم The Bikeriders ملحق شدند

بازیگران جدیدی به تام هاردی در فیلم The Bikeriders ملحق شدند

طبق گزارش ددلاین، مایکل شنون، بوید هالبروک و دیمون هریمن از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع دیگر بازیگران فیلم The Bikeriders به کارگردانی جف نیکولز اضافه شده‌اند. گفتنی است که پیش‌تر حضور تام هاردی، جودی کومر و آستین باتلر در این فیلم تایید شده بود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

مایکل شنون ۲ نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و در کنار او بوید هالبروک در عناوینی مانند Logan و سریال The Sandman که اخیرا منتشر شده به ایفای نقش پرداخته است. دیمون هریمن نیز پیش از این در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور داشته است. هنوز جزییات زیادی از داستان فیلم مشخص نشده و مشخص نیست این بازیگران قرار است چه نقش‌هایی را برعهده داشته باشند.

فیلم The Bikeriders یک داستان تازه و جدید را روایت می‌کند که برای نوشتن آن از کتاب دنی لیون، عکاس آمریکایی الهام گرفته شده، کتابی که شامل مجموعه‌ تصاویر باشگاه موتور سواری Outlaws می‌شود. داستان فیلم در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد و تمرکز اصلی آن بر این باشگاه موتورسواری خواهد بود. سارا گرین و برایان پی. کاوانا از تهیه‌کنندگان فیلم هستند و فرد برگر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همکاری می‌کند.

مایکل شنون قبلا نیز با جف نیکولز در فیلم تریلر روانشناختی Take Shelter همکاری کرده بود که در سال ۲۰۱۱ اکران شد و با بازی درخشان بازیگران، مضامین و داستان جذابش توانست نظرات مثبت منتقدان را بدست آورد.

شنون علاوه بر این فیلم در پروژه‌های دیگری مانند Amsterdam حضور دارد که اواخر امسال اکران می‌شود و بازیگرانی نظیر کریستین بیل، مارگو رابی، رابرت دنیرو، مایکل بی جردن، رامی ملک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی همچنین قرار است در فیلم The Flash بار دیگر نقش خود را به عنوان ژنرال زاد ایفا کند، شخصیتی که قبلا با آن در فیلم Man of Steel (سال ۲۰۱۳) آشنا شده بودیم. فیلم The Bikeriders اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنابراین هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


تماشا کنید: چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا