رمز ارز

پیش‌بینی رشد قیمت ۲۰۰ درصدی برای این ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در سال گذشته، تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) بر روی افزایش لیست شرکای خود متمرکز بوده است. از جمله مهم‌ترین شرکای تیم پالیگان می‌توان به دیزنی (Disney)، استارباکس (Starbucks) و پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood) اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، این تیم اخیرا از آغاز همکاری خود با اینستاگرام و جی‌پی مورگان (JPMorgan) خبر داده و همین موضوع باعث شده که معامله‌گران، یک رشد ۲۰۰ درصدی را برای قیمت رمزارز MATIC پیش‌بینی کنند. اما آیا داده‌های درون زنجیره‌ای شبکه پالیگان نیز از این رشد قیمتی پشتیبانی می‌کنند؟

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین تلگراف، علاوه بر همکاری‌های جدید، پذیرش بلاکچین از طریق استفاده از شبکه نیز برای رشد آن مهم است. پذیرش بلاکچین را می‌توان با بررسی کاربران فعال روزانه، پروتکل‌هایی که از فناوری آن استفاده می‌کنند، تعداد تراکنش‌ها و ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه، تجزیه و تحلیل کرد.

ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه پالیگان از ۱ میلیارد دلار فراتر رفت!

ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه (TVL) یکی از شاخص‌هایی است که برای ارزیابی احساسات بازار نسبت به یک بلاکچین خاص استفاده می‌شود. افزایش TVL نشانه رشد یا ورود نقدینگی جدید به اکوسیستم است، اما به تنهایی لزوماً به این معنا نیست که شبکه و دارایی‌های مرتبط با آن در حال «صعودی شدن» هستند.

در حالی که ۳ پروتکل برتر اتریوم، بایننس کوین و ترون همگی دارای TVL بیش از ۵ میلیارد دلار هستند، پالیگان، اولانچ و آربیتروم، تنها پروتکل‌های دیگری هستند که TVL آنها به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است. به گزارش پلتفرم Token Terminal، پالیگان و فانتوم تنها بلاکچین‌هایی هستند که TVL آنها در ۱ روز و ۷ روز گذشته مثبت بوده است.

بلاکچین‌های برتر بر اساس TVL.

پالیگان در جمع ۳ بلاکچین برتر برای توسعه‌دهندگان!

پروتکل‌ها اساساً برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) هستند که با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاکچین‌های عمومی ساخته شده‌اند.

شراکت‌های اخیر پالیگان آزمایش شده‌اند، اما هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده‌اند. حتی اگر مشارکت‌های جدید این تیم نتوانند به طور کامل به اهداف خود دست یابند، شبکه پالیگان در حال حاضر یکی از رقبای اصلی برای ایجاد قراردادهای هوشمند توسط توسعه‌دهندگان است.

بلاکچین‌های برتر از لحاظ تعداد پروتکل‌های ساخته شده.

پالیگان در مقایسه با اتریوم یک تازه‌وارد است. به همین دلیل، رشد نجومی پالیگان از لحاظ تعداد پروتکل‌های راه‌اندازی شده در بلاکچین آن، قابل‌توجه است.

پالیگان شاهد افزایش کارمزدها و کاربران فعال روزانه است!

علاوه بر رشد بیش از ۴۰ درصدی قیمت پالیگان در یک ماه گذشته، کارمزدهای روزانه و کاربران فعال روزانه این شبکه نیز از ۵ آگوست، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

در ۵ آگوست، پالیگان ۴۲،۰۹۳ دلار کارمزد دریافت کرد و ۲۴۸،۸۵۳ کاربر روزانه داشت. در ۱۳ اکتبر، پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز آواتارهای NFT (توکن غیرقابل تعویض) ردیت در شبکه پالیگان، تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه به ۷۳۷،۸۱۵ نفر رسید. به دنبال آن و در ۲۵ اکتبر، کارمزدهای روزانه دریافتی توسط شبکه پالیگان به اوج ۹۰ روزه خود یعنی ۱۳۱،۹۴۰ دلار رسید.

افزایش کارمزدها و کاربران فعال روزانه در شبکه پالیگان.

با مقایسه فعالیت‌ها و تحلیل‌های درون زنجیره‌ای پالیگان با رالی اخیر MATIC، می‌توان مشاهده کرد که حدس و گمان‌های مطرح شده پیرامون مشارکت‌های جدید با فاندامنتال‌های این شبکه مطابقت دارد. در حالی که پیش‌بینی رشد احتمالی ۲۰۰ درصدی برای قیمت MATIC تنها با استفاده از تجزیه و تحلیل تکنیکال کمی دشوار است، اما رشد شبکه پالیگان و آمار کاربران فعال روزانه آن، دلگرم‌کننده است.

تعداد تراکنش‌ها و TVL می‌تواند نشانه‌ای از همسویی فاندامنتال‌های شبکه با انتظارات تحلیلگران تکنیکال باشد. قدرت MATIC در مقابل زنجیره‌های رقیب، در حالی که هنوز تنها کسری از ارزش بازار اتریوم و بایننس کوین را دارد، برای چشم‌انداز رشد بلندمدت آن کاملاً صعودی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا