بازی

فیلمبرداری فیلم جدید Alien از هفته آینده آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فیلم جدید Alien از هفته آینده آغاز خواهد شد

طبق اخبار و گزارشات اخیر، فیلمبرداری جدیدترین عنوان از مجموعه Alien که فده آلوارز وظیفه‌ی کارگردانی آن را بر عهده دارد از هفته‌ی آینده در شهر بوداپست مجارستان شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک

با اینکه همچنان کار بر روی این پروژه ادامه دارد، جزئیات اطراف آن و پیشرفت‌های حاصل در برنامه سربسته مانده است. البته به‌نظر می‌رسد با شروع فیلمبرداری، اخبار مرتبط روند سریع‌تر و عمومی‌تر به خود گرفته و از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معتبر پخش شوند.

این عنوان سینمایی که پیشتر تحت عنوان Alien: Romulus از آن یاد می‌شد قرار است داستان گروهی از نوجوانان را بازگو کند که با زنومورف‌های بیگانه روبه‌رو می‌شوند. فعلا جزئیات بیشتری در دسترس نیست اما همین خلاصه داستان نشان می‌دهد قسمت جدید «بیگانه» راه متفاوتی را در مقایسه با فیلم‌های قبلی این فرنچایز که نظامی‌محور و بزرگسالانه بودند در پیش گرفته است. در عوض Romulus قرار است بر روی بازماندگان کم‌تجربه و تلاش‌شان برای فرار از دست زنومورف‌های شرور تمرکز داشته باشد.

فیلمبرداری فیلم جدید Alien از هفته آینده آغاز خواهد شد - lastech
فده آلوارز و کیلی اسپینی

آلوارز (کارگردان) که تا پیش از این فیلم‌های ترسناکی همچون «مرده‌ی شریر» محصول ۲۰۱۳ میلادی و «نفس نکش» محصول سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد با همکاری ریدلی اسکات؛ کارگردان فیلم‌های کلاسیک مجموعه «بیگانه» در نقش تهیه‌کننده این اثر را کارگردانی خواهد کرد. علاوه بر اسکات، مایکل پروس، برنت اوکانر، الیزابت کانتیلون و تام موران به عنوان تهیه‌‌کنندگان اجرایی در این پروژه دخیل هستند.

کیلی اسپینی، دیوید جانسون، آرچی رینو، ایزابلا مرسد، اسپایک فیرن و آیلین وو از بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم جدید Alien نقش‌آفرینی داشته باشند.

لازم به ذکر است علاوه بر این پروژه‌ی سینمایی، یک سریال تلویزیونی نیز از این مجموعه با همکاری نوآ هاولی در دست ساخت است که قرار است از طریق شبکه اف‌ایکس (FX) پخش شود.

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای فیلم جدید Alien اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا