بازی

باگ عجیب Destiny 2 بازیکنان را به وحشت می‌اندازد [تماشا کنید]

باگ عجیب Destiny 2 بازیکنان را به وحشت می‌اندازد [تماشا کنید]

باگ بازی Destiny 2 بازیکنان را به وحشت انداخته است! ظاهرا با وجود این مشکل، پس از کشته شدن توسط یک باس، صدای غرش بسیار بلندی پخش می‌شود.

طبق ویدیوهایی که توسط برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ظاهرا پس از کشته شدن توسط یکی از باس‌های Destiny 2 که Golgoroth نام دارد، بازیکنان با صدای غرش بسیار بلندی مواجه می‌شوند که اگر بازی را با صدای بلند در حال تجربه کردن باشید، باعث وحشت خواهد شد.

بانجی (Bungie) به عنوان توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده که از این مشکل آگاه است و آن را بررسی می‌کند. همچنین به بازیکنان توصیه کرده که فعلا در حین مبارزه با این باس، صدای بازی خود را کم کنند!

نکته عجیب دیگر اینکه ظاهرا این مشکل فقط برای برخی بازیکنان یک گروه اتفاق می‌افتد و فقط افراد خاصی این صدای بلند را می‌شوند در حالی که سایر اعضای تیم هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی‌دهند. در ویدیو زیر می‌توانید این باگ را مشاهده کنید که البته توصیه می‌کنیم صدای ویدیو را بلند نکنید!

اخیرا بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 با نام Lightfall معرفی شده بود که در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ (۹ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

همچنین بازی از طریق استور اپیک گیمز نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفت و هم اکنون می‌توانید تا ۳۰ آگوست (۸ شهریور) کالکشن 30th Anniversary Pack آن را از اپیک دانلود کنید که در شرایط معمولی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار فروخته می‌شود.


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا