بازی

خبرهای جدیدی از Dragon’s Dogma 2 در راه است

خبرهای جدیدی از Dragon’s Dogma 2 در راه است

بازی Dragon’s Dogma 2 در دست ساخت است، اما اطلاعات زیادی در رابطه با آن نداریم. این عنوان توسط هیدئاکی ایتسونو در خرداد ماه معرفی شد، اما جزئیات دیگری تا این لحظه ارائه نشده است.

بدون تریلر، بدون بازه زمانی انتشار و بدون حتی یک اشاره جزئی به فناوری به کار رفته برای ساخت قسمت دوم؛ تنها چیزی که می‌دانیم مربوط به گفته‌های یک اینسایدر است که ادعا کرده بود از همان موتور بازی‌های اخیر کپکام همچون Resident Evil، Monster Hunter Rise و Devil May Cry 5 استفاده می‌کند.

خوشبختانه، ممکن است مجبور نباشیم خیلی منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم. ایتسونو در گپ پایان سال میلادی مجله Famitsu با سازندگان ژاپنی گفت که اطلاعات بیشتری از این بازی در سال ۲۰۲۳ ارائه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

ایتسونو در پاسخ به سوالی درباره به‌روزرسانی وضعیت قسمت دوم گفت:

در حال حاضر درگیر تولید Dragon’s Dogma 2 هستم، به طوری که نمی‌دانم اکنون در چه فصلی از سال هستیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رود، بنابراین امیدوارم پیشرفت توسعه خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم در اسرع وقت جزئیات آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

Dragon’s Dogma که در سال ۲۰۱۲ برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی فانتزی بود که سعی داشت عناصر آنلاین را به ماجراجویی تک نفره بیاورد. در حالی که دارک سولز این کار را با سیستم تهاجم (Invasion) و توانایی پلیر برای نوشتن پیام‌های مفید (یا نه چندان مفید) برای دیگر بازیکنان انجام داد، Dragon’s Dogma سیستم Pawn را معرفی کرد که به بازیکن اجازه می‌داد NPC‌های بازی خود را برای دیگر پلیرها ارسال کند.

Dragon's Dogma

با وجود این که بازی در بازارهای غربی با مشکل مواجه بود، در ژاپن موفقیت بزرگی داشت و نسخه پی‌سی در سال ۲۰۱۶ با تجدید حیات روبه‌رو شد که آن را به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های رایانه‌های شخصی کپکام در آن زمان تبدیل کرد. اعلام ساخت یک سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ علاقه بیشتری را به Dragon’s Dogma دوباره برانگیخت و معرفی قسمت دوم حتی باعث افزایش تعداد بازیکنان بازی اصلی در استیم شد.

مجله Famitsu برای شماره آخر سال خود با بیش از ۱۴۰ نفر صحبت کرده و یکی از آن‌ها نوریاکی اوکامورا، تهیه‌کننده Metal Gear Survive بود. او گفت که کلمه کلیدی او برای سال ۲۰۲۳ «مدت‌ها مورد انتظار» است و «در این سال اعلامیه‌های زیادی وجود خواهد داشت» که به طور بالقوه به یکی از شایعات متعدد در مورد بازسازی متال گیر سالید اشاره دارد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا