بازی

کارگردان وارزون به انتقادات رویداد گودزیلا در برابر کینگ کونگ واکنش نشان داد

کارگردان وارزون به انتقادات رویداد گودزیلا در برابر کینگ کونگ واکنش نشان داد

هفته گذشته Operation Monarch در بازی کال آو دیوتی: وارزون آغاز شد. Operation Monarch یک رویداد کراس‌اوور در این بتل رویال با مجموعه فیلم‌های موفق گودزیلا در برابر کینگ کونگ است. یک حالت با زمانی محدود (Limited Time Mode – LTM) که در آن گودزیلا و کینگ کونگ هر دو به نقشه Caldera حمله می‌کنند.

با این حال، واکنش‌ها به نسبت به این رویداد ضد و نقیض بوده است. این انتقادات حتی منجر به یک پاسخ به طرز غیرمنتظره‌‌ای بی‌تفاوت از سوی مدیر ارشد خلاق استودیو سازنده Raven Software شده است.

مطلب پیشنهادی:تاریخچه سری Call of Duty – از کشتن Medal of Honor تا احیا دوبارهیک دنیا نسخه موفق
تاریخچه سری Call of Duty – از کشتن Medal of Honor تا احیا دوباره

تد تیمینز از استودیو رِیون در توییتر فعال است و به راحتی به بازخوردهای طرفداران پاسخ می‌دهد. در این مورد، یک نظرسنجی توسط اکانت خبری محبوب Call of Duty برگزار شد که بیش از ۷۰ درصد کاربران Operation Monarch را یک شکست قلمداد کردند. یکی از طرفداران در توییت تیمینز در رابطه با این نظرسنجی حرف زد و نظر او را جویا شد که پاسخ داد: «من به همه نظرات و دیدگاه‌ها احترام می‌گذارم، تفریح ​​برای همه مناسب نیست.»

انتقادات در مورد رویداد Operation Monarch عمدتا حول دو حوزه متفاوت می‌چرخد. اولین مورد مربوط به بازیکنانی است که انتظارات‌شان برآورده نشده بود. آن‌ها امیدوار بودند نبردی مناسب‌تر میان گودزیلا و کینگ کونگ یا سطح عمیق‌تری از تعامل را شاهد باشند.

مورد دوم مربوط به بسیاری از مسائل فراگیر وارزون است که خارج از این حالت زمانی جدید مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. این انتقادات مربوط به مشکلات اتصال به سرورها، مسائل فنی و باگ‌های خسته‌کننده است.

وارزون

البته اگرچه ممکن است انتقادات موجهی در مورد Operation Monarch، نحوه بازاریابی آن و ادامه مشکلات فنی وارزون شنیده شود، اما می‌توان حدس زد که پاسخ تیمینز به سمت آن‌ها هدف گرفته نشده است. او در توییتر احتمالا با پیام‌های زیادی مواجه می‌شوند که با نیت ترول کردن و به سخره گرفتن نوشته شده‌اند و اگرچه او با طعنه به آن‌ها پاسخ داده، اما می‌توان نشانی از کلافگی در توییت او مشاهده کرد.

تا زمانی که فورتنایت وجود دارد، کار روی رویدادهای جدید کار آسانی نیست. چرا که آن بازی انتظارات را از رویدادهای جدید و LTM‌ها افزایش داده، به گونه‌ای که هیچ بتل رویال دیگری توان رقابت با آن را ندارد. کراس‌اوور Godzilla vs Kong یک دستاورد واقعا چشمگیر برای وارزون است، اما اگر آن را با رویداد Robot vs. Monster Chapter 3 فورتنایت مقایسه کنید، به راحتی می‌توان فهمید که چرا بازیکنان نسبت به وارزون واکنش انتقادی نشان دادند.

رویداد Operation Monarch تا روز ۲۵ می (۴ خرداد) برای بازی کال آو دیوتی: وارزون در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا