رمز ارز

اوج‌گیری ویوز در بحبوحه ریزش بازار! صعود قیمت WAVES موقتی است یا ادامه‌دار؟

اوج‌گیری ویوز در بحبوحه ریزش بازار! صعود قیمت WAVES موقتی است یا ادامه‌دار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال این هفته را با افت قیمت بیت کوین آغاز کرد. قیمت بیت کوین از ابتدای هفته بیش از ۳ درصد کاهش یافته؛ چرا که فشار فروشندگان مانع از افزایش قیمت آن به بالای ۶۵ هزار دلار شده است.

کاهش قیمت بیت کوین باعث ایجاد فشار نزولی روی اکثر توکن‌های دیگر بازار نیز شده است.

با وجود افت کلی بازار، برخی از آلت کوین‌ها همچنان روند صعودی قدرتمندی را از خود نشان می‌دهند. این موضوع نشان می‌دهد که ممکن است به زودی شاهد بهبود بازار و آغاز یک روند صعودی قابل‌توجه باشیم.

Ramzarzخرید سریع WAVES!
با یک کلیک ویوز (WAVES) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید WAVES

یکی از این آلت کوین‌های قدرتمند، ویوز (WAVES) است. قیمت ویوز از ابتدای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ روند صعودی باثباتی را تجربه کرده است.

با این حال، افت اخیر بازار باعث شده تا قیمت ویوز به زیر خط روند صعودی خود که به عنوان یک سطح حمایتی قوی عمل می‌کرد، کاهش یابد.markets-turn-red-while-these-altcoins-display-huge-bullish-momentum-will-the-popular-tokens-follow

در زمان نگارش این خبر، ویوز شاهد افزایش ۵.۷۷ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته بوده و در محدوده ۲.۵۱۰ دلاری معامله می‌شود. فروشندگان اکنون در تلاش هستند تا قیمت را در زیر خط روند صعودی نگه دارند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها از قدرت کافی برای این کار برخوردار نیستند.

در این میان، بررسی شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) نشان می‌دهد که این شاخص در آستانه تکرار روند قبلی است که انتظار می‌رود باعث ایجاد یک رالی صعودی جدید برای ویوز شود. در چنین شرایطی، قیمت ویوز ممکن است به زودی تا محدوده ۵ دلار افزایش یابد.

منبع

کوین پدیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا