بازی

نمرات فیلم Three Thousand Years of Longing اثر جدید کارگردان مد مکس منتشر شد

نمرات فیلم Three Thousand Years of Longing اثر جدید کارگردان مد مکس منتشر شد

اولین نمرات فیلم Three Thousand Years of Longing جدیدترین اثر کارگردان جورج میلر پس از ساخت Mad Max: Fury Road در اولین نمایش جشنواره کن منتشر شد.

فیلم Three Thousand Years of Longing که یکی از فیلم‌های مورد انتظار تابستان امسال نیز به شمار می‌رود، روز گذشته با انتشار تریلری از تاریخ اکران آن رونمایی شد. 

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

تیلدا سویینتون و ادریس البا بازیگران اصلی فیلم هستند که در واقع اقتباسی از کتاب The Djinn in the Nightingale’s Eye، نوشته ای. اس بیات (A.S. Byatt) است. داستان فیلم نیز درباره دکتر آلیتیا بینی است که در بازار استانبول با جنی روبرو می‌شود که به او قول می‌دهد سه آرزویش را برآورده کند. دکتر بینی به این جن شک دارد و برای اطمینان از امنیت خود، آرزو‌هایش را بیان نمی‌کند.

فیلم Three Thousand Years of Longing تاکنون در سایت راتن تومیتوز با ۱۷ نقد توانسته رضایت ۷۱٪ از منتقدین را بدست آورد و در سایت متاکریتیک نیز از ۱۱ نقد وارده میانگین ۵۹ از ۱۰۰ را کسب کرده است. در ادامه چندی از نقدها را مرور می‌کنیم:

دو ستاره فیلم آنقدر در کنار هم شیرین هستند و قدرت نسبی شخصیت‌هایشان و تنهایی متقابل‌شان، با جادوی عملی به هم نزدیک می‌‌شوند که برخی از مسیرهای انحرافی تماشایی‌ فیلم در مقابل آن‌ها، ضعیف به نظر می‌رسند.

دیوید الریچ از ایندی‌وایر – نمره ۸۳ از ۱۰۰

Three Thousand Years of Longing بی‌ریا و دل‌باز است، مثل رویای دزد بغداد یک کتابفروش عتیقه. به قدری خارج از عرف کنونی سینما است که چیزی به شدت باشکوه در مورد آن وجود دارد.

ژن بروکس از گاردین – نمره ۶۰ از ۱۰۰

فیلم Three Thousand Years of Longing

این روزها، تماشاگران آنقدر در مورد ترفندهایی که یک فیلمساز در اختیار دارد، آگاه هستند که بزرگ‌ترین دستاورد فیلم این است که تخیل ما را درگیر می‌کند. یا شاید این اختلال نقص توجه ما است که به طرز بی‌رحمانه‌ای با آن برخورد می‌کنیم و مغز ما را به مدت دو ساعت نگه می‌دارد و برای پیش‌بینی اتفاقات بعدی به چالش می‌کشد.

پیتر دبروج از ورایتی – نمره ۶۰ از ۱۰۰

در حالی که طنزهای انگشت‌شمار لیبرال در فیلم وجود دارد، رمز و رازهایی که به ذهن منتقل می‌شود، بی پایه و اساس و آکادمیک هستند، هرچند نه از آن نوع آکادمیک‌هایی که ارزش بررسی کردن داشته باشند.

دیوید رونی از هالیوود ریپورتر – نمره ۴۰ از ۱۰۰

فیلم Three Thousand Years of Longing در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند
ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا