بازی

نیمار و پوگبا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حضور دارند

نیمار و پوگبا در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حضور دارند

بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ (Call of Duty: Modern Warfare 2) امروز به بازار منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که دو فوتبالیست مشهور نیز در آن حضور دارند. 

چند وقتی است که شایعات به کراس‌اوور فوتبالی کال آو دیوتی اشاره دارند و تصاویری در توییتر منتشر شده که اسکین‌های ارتشی از دو بازیکن مشهور به نام‌های نیمار و پل پوگبا را نشان می‌دهند. نام اپراتورهای منتشر نشده مدرن وارفر ۲ نیز چندی پیش از داده‌های بازی استخراج شده بودند که عبارتند از: آکسل، کانر، کلاوس، لونا، مسی، نیمار، پوگبا، رز، ریس.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای بهترحساسیت به خرج دهیم!
معرفی بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای بهتر

این دنباله مانند نسخه سال ۲۰۱۹ بی‌رحم، وحشتناک، تلخ، بی‌امان و شجاع است. سیستمی نیز در این عنوان وجود دارد که فضای سنگین و تاریک بازی را تکمیل می‌کند. به نظر می‌رسد که استودیو سعی در روایت داستانی خاکستری دارد که هیچ برنده‌ای نخواهد داشت و احتمالا به چرخه طاقت فرسای جنگ علیه مواد مخدر اشاره دارد.

بازیکنانی که نسخه فیزیکی پلی استیشن ۵ بازی را انتخاب می‌کنند، ظاهرا باید کل بازی را دانلود و دیسک آن فقط ۷۰ مگابایت داده دارد. همچنین دیتاماینرها اشارات زیادی به بخش زامبی در فایل‌های مدرن وارفر ۲ پیدا کرده‌اند. از آنجایی که سال آینده نسخه جدیدی از این سری منتشر نمی‌شود، احتمالا بسته‌های الحاقی متنوعی برای آن در دست ساخت قرار دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا