بازی

10 رستوران مقرون به صرفه در تور استانبول ارزان

10 رستوران مقرون به صرفه در تور استانبول ارزان

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر در مورد غذاهای لذیذ تور استانبول صحبت کنیم، همیشه رستوران های مناطق لوکسی مانند Nişantaşı و Bebek یا مناطق تجاری مدرن مانند Levent و Ataşehir در تور ترکیه بهترین نیستند.

تور استانبول مملو از کافه‌ها و رستوران‌های عالی دیگری است که قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند و بسیاری می توانند از با مناسب ترین قیمت ها بهترین غذا ها را امتحان کنند.

نکته ای که در سفر به استانبول بهتر است در نظر گرفته شود آن است که لزوما غذاهای با کیفیت بالا در رستوران های لوکس این شهر پیدا نمی شوند و در واقع همیشه غذاهای با کیفیت را در این رستوران ها نمی توان یافت.

در این مقاله قصد داریم چند نمونه از مقرون به صرفه ترین رستوران ها را که در آن ها غذاهایی با کیفیت بالا سرو می شود به شما معرفی کنیم.

رستوران Galata Kitchen

برای شروع، توصیه می کنم از یکی از معروف ترین جاذبه های تور ترکیه به اسم Galata Kitchen بازدید کنید.همانطور که از نامش پیداست، این رستوران تنها 5 دقیقه پیاده تا برج گالاتا فاصله دارد.

این مکان در بین مردم محلی و گردشگران نیز محبوب است. فضای آشپزخانه گالاتا با وجود مستقر شدن در منطقه ای توریستی و شلوغ، دلپذیر و آرام است.

به پیشنهاد تیم تولید محتوای طاهاگشت در این رستوران می توانید بهترین غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها امتحان کنید. این رستوران همچنین در پایان غذا شما به صورت رایگان برایتان چای ترکی رایگان سرو می کند.

رستوران Tarihi Sultanahmet Köftecisi

Tarihi Sultanahmet Köftecisi مکانی معروف و قدیمی با تاریخچه منحصر به فردی در پخت غذای سنتی ترکی (کوفته) است. تاریخچه این رستوران به حدود 100 سال پیش باز می گردد و در حال حاضر چهار نسل در Tarihi Sultanahmet Köftecisi کار کرده‌ و دستور پخت این کوفته منحصر به فرد را برای سال‌ها به نسل‌ها بعدی منتقل کرده‌اند.

رستوران Traditional Turkish food in Istanbul Kebab Cafe & Restaurant

رستوران سنتی بعدی در این لیست، کافه و رستوران کباب استانبول است که از سال 1998 فعالیت می کند.

این رستوران که در منطقه سلطان احمد واقع شده است، فاصله ای نه چندان دور از مکان های پربازدید استانبول مانند مسجد آبی. ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، دارد.

کافه و رستوران کباب استانبول غذاهای ترکی، مدیترانه ای، خاورمیانه، غذاهای دریایی و باربیکیو سرو می کند و یکی از بهترین انتخاب های با کیفیت و مقرون به صرفه در سفر شما به استانبول می تواند باشد.

رستوران  Dishes from all over Turkey in Çiya Sofrasi

در گفتو با مخاطبان تور استانبول گفته می شود که در این رستوران سالانه حدود 1000 غذا سرو می شود. و به گفته صاحبان این رستوران، آشنا کردن مردم محلی و مهمانان استانبولی با غذاهای ترکی، به طور دقیق تر، با انواع غذاهای مناطق مختلف ترکیه است.

رستوران Hanzade Terrace

رستوران تراس هانزاده که در قلب شهر تاریخی، منطقه سلطان احمد واقع شده است. به بسیاری از مکان های تاریخی شهر استانبول دسترسی دارد و همانطور که از نامش پیداست، رستورانی با تراس زیبا با منظره ای به شهر قدیمی قرون وسطی از جاذبه های سفر به ترکیه است.

در رستوران Hanzade Terrace می توانید انواع غذاهای محلی ترکی، خاورمیانه ای ، غذاهای دریایی و کباب ها را با بهترین قیمت و کیفیت امتحان کنید.

رستوران One of the best lahmacun in Tatbak

Tatbak یکی دیگر از رستوران های ارزان قیمت استانبول است که توصیه می کنیم برای صرف غذاهای خوشمزه سنتی ترکیه از آن بازدید کنید.

به گفته مردمان محلی، این رستوران خوشمزه ترین lahmacun سنتی در تور استانبول را سرو می کند.

رستوران Ortaklar Kebap Lahmacun

این رستوران قیمت مناسب و کارکنانی خوب با فضایی دوستانه دارد و دارای یک تراس کوچک زیبا است که می توانید دسر خود را در آرامش در این قسمت میل کنید.

کافه رستوران Family cafe Yabaci

این رستوران که در منطقه توریستی سلطان احمد واقع شده است با هزینه ای بسیار پایین تر از خیلی از مکان های دیگر بهترین غذاها را سرو میکند.

این کافه همچنین یک تراس زیبا برای لذت بردن از هوای بهاری و صرف غذا با دوستان است.

رستوران Balkan Lokantası

Balkan Lokantası یکی از اولین مکان هایی است که در تور استانبول زمانی که به دنبال غذاهای خانگی می گردید باید آن را امتحان کنید. غذاها و سوپ های سنتی ترکی خوشمزه، دسرهای ساخارین، منو متنوع رستوران و به طور کلی، کارکنان خوش برخورد، آن را به گزینه ای عالی برای صرف یک وعده غذایی عالی تبدیل می کند.

رستوران Exquisite

به گزارش Tahagasht.com این رستوران که در کنار مسجد ایا صوفیه واقع شده ترکیبی از غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی و خاورمیانه را با قیمتی عالی برای مشتریان خود سرو می‌کند.

در کنار غذاهای متنوع خود این رستوران برای گیاه خواران نیز منوی متنوعی در نظر گرفته است که آن نیز قیمتی عالی دارد و در تور ترکیه کم نظیر است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا