بازی

کتاب هنری The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom لو رفت

کتاب هنری The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom لو رفت

کتاب هنری نسخه کلکسیونی (Collector’s Edition) بازی مورد انتظار بعدی زلدا یعنی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom فاش شده که این موضوع باعث هیجان طرفداران این عنوان آینده شده است.

کتاب هنری فاش شده دارای تصاویر مختلفی است که به‌نظر می‌رسد هنرهای مفهومی و محتواهای تبلیغاتی Tears of the Kingdom باشد. این کتاب هنری همچنین شامل نقاشی‌ها و طرح‌هایی از شخصیت‌ها، سلاح‌ها و مناظر مختلف به‌همراه رندرهای دقیق صحنه‌ها و محیط‌های کلیدی بازی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

در حالی که بسیاری از طرفداران نسبت به تصاویر فاش شده و اطلاعاتی که در مورد دنیای Tears of the Kingdom ارائه می‌کنند هیجان‌زده هستند، نگرانی‌هایی در مورد لو رفتن داستان و تاثیری که کتاب هنری فاش شده بر آن می‌گذارد، وجود دارد. نینتندو هنوز در مورد این خبر اظهار نظر نکرده و مشخص نیست که این کتاب هنری چگونه به دست آمده است.

Zelda

با وجود این نگرانی‌ها، بسیاری از طرفداران مشتاقانه تصاویر فاش شده را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنند و در مورد معنای آن‌ها در بازی حدس می‌زنند. برخی به جزئیات پیچیده و طراحی‌های منحصر‌‌به‌فرد کتاب هنری اشاره کرده‌اند که ممکن است به مکانیک یا ویژگی‌های جدید بازی زلدا مربوط شوند.

Tears of the Kingdom در حال حاضر قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. بازی بسیار موردانتظار طرفداران بوده است و انتظار می‌رود دارای همان گیم پلی جهان باز و مکانیک‌‌های خلاقانه‌ای باشد که باعث موفقیت نسخه قبلی زلدا، یعنی Breath of the Wild شده بودند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا