بازی

جیمز کامرون شاید همه فیلم‌های Avatar را کارگردانی نکند

جیمز کامرون شاید همه فیلم‌های Avatar را کارگردانی نکند

جیمز کامرون (James Cameron) در حال حاضر روی دنباله‌های فیلم آواتار (Avatar) کار می‌کند ولی شاید همه آن‌ها را خودش کارگردانی نکند. 

اولین دنباله از این فرانچایز با نام Avatar 2: The Way of Water تا چند ماه دیگر اکران می‌شود. با وجود اینکه کامرون برنامه‌های بسیار بزرگی و خاصی برای سری دارد، ولی این احتمال وجود دارد که کارگردانی دو فیلم آخر را به دیگران بسپارد. جیمز کامرون طی مصاحبه با Empire بیان کرد:

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

خود فیلم‌های آواتار به نوعی بسیار وقت گیر هستند. من چیزهای دیگری هم در حال توسعه دارم که برای آن‌ها هیجان زده هستم. فکر می‌کنم در نهایت با گذشت زمان – شاید بعد از فیلم سه یا چهار – می‌خواهم کار را به کارگردان دیگری بسپارم که به او اعتماد دارم. تا اینگونه بتوانم روی دیگر پروژه‌های مورد علاقه خودم کار کنم. یا شاید نه، نمی‌دانم.

فیلم چهار خیلی سخت است. من واقعا امیدوارم که بتوانم آن را بسازم. اما بستگی به شرایط بازار دارد. کار فیلم سوم تمام شده و من واقعا امیدوارم که بتوانیم فیلم‌های چهار و پنج هم بسازیم، زیرا در نهایت یک داستان بزرگ هستند.

آواتار

در این دنباله شاهد بازگشت سم ورثینگتون، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، استفن لنگ هستیم و کیت وینسلت، وین دیزل، میشل یئو و جمین کلمنت تیم بازیگری جدید فیلم را تشکیل می‌دهند. Avatar 2: The Way of Water در روز ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر) در سینماهای دنیا اکران خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا