رمز ارز

هشدار درباره آسیب‌های امنیتی پروژه‌های دیفای!

زمان مطالعه: دقیقه

دفتر تحقیقات فدرال (FBI) در یک اطلاعیه عمومی جدید به سرمایه‌گذاران در مورد آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در پلتفرم‌های DeFi هشدار داد.
سازمان اطلاعاتی FBI در اطلاعیه سرویس عمومی جدید خود اعلام کرد:

در بازه ژانویه تا مارس 2022، مجرمان سایبری 1.3 میلیارد دلار ارز دیجیتال را سرقت کردند که تقریباً 97 درصد آن از پلتفرم‌های Defi بوده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش این سازمان، مجرمان سایبری سعی می‌کنند از ماهیت متن باز پلتفرم‌های DeFi و عملکردهای زنجیره‌ای پیچیده همراه با علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی‌های دیجیتال، سوءاستفاده کنند.
این اطلاعیه همچنین توصیه‌هایی را نیز ارائه می‌دهد مبنی بر این که سرمایه‌گذاری‌ها ذاتاً مخاطره‌آمیز هستند، بنابراین درخواست مشاوره از یک مشاور مالی دارای مجوز یک گزینه مناسب است. همچنین به سرمایه‌گذاران در مورد نقص‌های کدگذاری در پلتفرم‌های غیرمتمرکز و روش‌های جمع‌سپاری هشدار می‌دهد.
سازمان FBI همچنین چند پیشنهاد به پلتفرم‌های Defi برای محافظت از خود در برابر حملات سایبری و سرقت وجوه ارائه کرده که شامل نصب تجزیه و تحلیل آنی و ممیزی و دیباگ دقیق کد است.
علاوه بر این، حدود دو هفته پیش، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند هم هشدار مشابهی را به سرمایه‌گذاران داخلی درباره پلتفرم‌های DeFi صادر کرد. این موسسه اعلام کرده که ریسک‌های مرتبط شامل وثیقه‌های بیش از حد و کلاهبرداری‌های راگ پول، است.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا