رمز ارز

زنبوری که قیمتش در یک روز ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال بی اینو (Bee Inu) که نماد آن یک زنبور است، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1000% رشد داشته و جایگاه اول بازار را در لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال تصاحب کرده است؛ همچنین به ترتیب، ارزهای metaversepay با قیمت 0.000005 دلار و ارز Nel Hydrogen با قیمت 0.009801 دلار جایگاه دوم و سوم برترین‌های بازار را کسب کردند. ارزدیجیتال metaversepay برای باز پس‌گیری جایگاه اول خود در 24 ساعت گذشته، 524.16% رشد کرده و در حال تلاش است.

لوگوی Bee INU

بازار ارزهای دیجیتال همانند ماه‌های گذشته دارای فراز و نشیب‌های بسیاری است و همچنان در رنگ قرمز به سر می‌برد و پادشاه ارزها، بیت کوین نیز در زمان انتشار این خبر با 0.80% ریزش در محدوده 19 هزار دلار خریدوفروش می‌شود. اما اتریوم توانسته در 24 ساعت اخیر رشد 1.45% را تجربه کند و در محدوده هزار دلار قرار بگیرد.
به دنبال ریزش اخیر بازار، ارزدیجیتال ZENFI AI با 80% سقوط بیشترین ریزش را تجربه کرده و در فهرست کوین مارکت کپ رتبه 4017 را به خود اختصاص داده است و به ترتیب ارزهای Listen To Earn و Nody نیز بیشترین ریزش را در 24 ساعت اخیر تجربه کرده‌اند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین مارکت کپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا