بازی

کپکام به دنبال ثبت رکورد رشد و افزایش درآمد در ۱۰ سال پیاپی است

کپکام به دنبال ثبت رکورد رشد و افزایش درآمد در ۱۰ سال پیاپی است

کپکام (Capcom) شرکت بسیار بزرگ و محبوبی محسوب می‌شود که در ده سال گذشته به صورت پیاپی رشد کرده و درآمد بیشتری به دست آورده است.

با وجود اینکه فروش این شرکت در سه ماه گذشته کاهش یافته، اما هنوز در مسیر درستی برای ثبت این رکورد قرار دارد. میزان فروش کمپانی کپکام تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۲۲ نسبت به سال پیش، ۳۰٪ (حدود ۵۰ میلیون ین) افت کرده که باعث کاهش درآمد ۲۲٪ (حدود ۲۲ میلیون ین) شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

البته کپکام سال گذشته در همین بازه زمانی بازی جدید Resident Evil Village را به بازار منتشر کرده بود که با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد. درآمد Capcom در ۶ ماه اول سال مالی جاری نسبت به سال پیش ۲۵٪ کمتر بوده ولی این شرکت برای رسیدن به رشد در ۱۰ سال پیاپی، برنامه‌هایی برای نیمه دوم سال مالی ۲۰۲۳ دارد. 

بازی‌های کپکام

کپکام به ریمیک Resident Evil 4 امیدوار است که در تاریخ ۲۴ مارچ ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) منتشر می‌شود. Resident Evil 4 بازی بسیار محبوبی است و خیلی‌ها چشم انتظار ریمیک آن هستند، اما تقریبا در اواخر سال مالی ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. از طرف دیگر دو بازی Street Fighter 6 و Exoprimal هم در سال مالی ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهند شد. 

Monster Hunter Rise: Sunbreak موفق‌ترین بازی این شرکت در این سال مالی بوده و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. Sunbreak با فروش ۴.۴ میلیون نسخه‌ای خود باعث شده که فروش Monster Hunter Rise به ۱۱ میلیون واحد برسد و بالاتر از Resident Evil 2 قرار بگیرد. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا