بازی

تریلر رسمی فصل دوم انیمه Vinland Saga منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر رسمی فصل دوم انیمه Vinland Saga منتشر شد [تماشا کنید]

مجموعه انیمه درام تاریخی Vinland Saga (حماسه وینلند) بر اساس مانگایی به همین نام نوشته ماکوتو یوکیمورا ساخته شده که به تازگی تریلر رسمی فصل دوم آن منتشر شده است. استودیو WIT مسئولیت پخش فصل ۱ را بر عهده داشت، اما اکنون شاهد انتقال آن به استودیو MAPPA خواهیم بود که پیش از این ساخت انیمه‌های درخشانی مانند جوجوتسو کایسن و اتک آن تایتان را در کارنامه دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید

داستان Vinland Saga در اوج قدرت واکینگ‌ها در اروپا اتفاق می‌افتد و داستان ظهور پادشاه کنات کبیر و رسیدنش به تاج و تخت انگلیس و امپراتوری دریای شمال را نشان می‌دهد. در همین حال، تورفین جوان، کاشف ایسلندی، زیر نظر گروهی از مزدوران که مسئول قتل پدرش هستند، خدمت می‌کند و تنها هدفش انتقام گرفتن از آن‌هاست. اما رویای واقعی تورفین این است که از دریا عبور کند و بهشت وینلند را پیدا کند.

فصل نخست این سریال در جولای ۲۰۲۲ منتشر شد و از آن زمان تاکنون طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای فصل دوم بوده‌اند که اکنون این امر میسر شده است. فصل دوم Vinland Saga از تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۱ (۹ ژانویه ۲۰۲۳) پخش خود را در ژاپن آغاز خواهد نمود. بد نیست بدانید پخش این انیمه علاوه بر نتفلیکس، در کرانچی‌رول نیز صورت می‌گیرد.

تاریخ اعلام شده، یعنی ۱۹ دی نیز تنها برای پخش سریال در کشور ژاپن اعلام شده و هنوز دقیق مشخص نیست نتفلیکس چه زمانی پخش آن را آغاز خواهد کرد. همچنین طبق اطلاعات موجود، نتفلیکس با همکاری VSI دوبله انگلیسی فصل دوم Vinland Saga مدت کوتاهی پس از انتشار در دسترس قرار خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا