بازی

جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیرعاملان جدید فیلم‌های دی‌سی انتخاب شدند

جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیرعاملان جدید فیلم‌های دی‌سی انتخاب شدند

اخبار جدید حاکی از آن است که برادران وارنر دیسکاوری جیمز گان و پیتر سفرن را به عنوان مدیرعاملان جدید استودیوهای دی‌سی انتخاب کرده است.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، وارنر دیسکاوری جیمز گان، کارگردان پرآوازه آمریکایی و پیتر سفرن، تهیه‌کننده بریتانیایی را به سمت مدیرعاملی استودیوهای دی‌سی انتخاب کرده است؛ بخش جدیدی در کمپانی برادران وارنر که جایگزین DC Films می‌شود و بر پروژه‌های فیلم، سریال و انیمیشن‌های دی‌سی نظارت خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۴ بار که بتمن مرتکب قتل شده استقانونی نه چندان مهم!
۱۴ بار که بتمن مرتکب قتل شده است

بر اساس گزارش‌ها، جیمز گان بر جنبه خلاقانه استودیو تمرکز دارد، درحالی که سفری به امور تجاری و تولید رسیدگی خواهد کرد. گان همچنین به عنوان کارگردان پروژه‌های اختصاصی دی‌سی را هدایت می‌کند و در کنار او پیتر سفرن نیز نقش تهیه‌کننده را دارد. این دو اکنون مستقیما به دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر دیسکاوری گزارش کار می‌دهند.

جیمز گان و پیتر سفرن با بالاترین پست اجرایی روی فیلم‌ها، عناوین تلویزیونی و انیمیشن‌های دی‌سی نظارت خواهند داشت و به این ترتیب جایگزین والتر هامادا، رییس سابق DC Films می‌شوند که هفته گذشته استودیو را ترک کرد. از زمان ادغام برادران وارنر و دیسکاوری، زاسلاو به دنبال یک رییس جدید برای دی‌سی فیلمز بوده، کسی که بتواند نقشی شبیه به کوین فایگی را ایفا کند و بر استراتژی کلی فیلم‌ها آن نظارت داشته باشد.

اکنون گان و سفرن برای این سمت انتخاب شده‌اند که سفرن نیز پیش از این تجربه کار با جیمز گان را در فیلم جوخه انتحار داشته است. البته این انتصاب شامل همه پروژه‌های دی‌سی در وارنر دیسکاوری نمی‌شود و برای مثال فیلم جوکر 2 به کارگردانی تاد فیلیپس و دنیای بتمن به کارگردانی مت ریوز نیز تحت هدایت جیمز گان و سفرن نخواهند بود. غیر از این موارد استثنا، تمام پروژه‌های آینده که در حال توسعه هستند زیر پرچم این دو و استودیوی دی‌سی خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان که نشان می‌دهند بتمن بزرگ‌ترین کاراگاه دنیا استشوالیه تاریکی فقط از عنصر ترس استفاده نمی‌کند
۱۰ داستان که نشان می‌دهند بتمن بزرگ‌ترین کاراگاه دنیا است


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا