بازی

نمرات بازی Bayonetta 3 منتشر شد – پایان خوش انتظار هشت ساله

نمرات بازی Bayonetta 3 منتشر شد – پایان خوش انتظار هشت ساله

طرفداران ژانر هک اند اسلش تنها سه روز با رسیدن بازی Bayonetta 3 به دستانشان فاصله دارند و ظاهرا انتظار هشت ساله آن‌ها سرانجام خوشی دارد.

قسمت سوم بیونتا در تاریخ ۶ آبان به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و ظاهرا حواشی عجیب و غریب اطراف این بازی نتوانسته مانع تبدیل شدن آن به یکی از بهترین بازی‌های امسال شود. این عنوان از ۶۲ نقد ثبت شده در متاکریتیک توانسته امتیاز عالی ۸۹ را به دست آورد، و در اوپن‌کریتیک نیز از ۴۶ نقد ثبت شده امتیاز ۸۹ به دست آمده و ۹۳٪ منتقدان خرید بازی را به گیمرها پیشنهاد کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!

برداشتی که از اکثر نقدهای بازی می‌توان کرد این است که قسمت سوم بیونتا با حفظ تمام المان‌های اصلی دو نسخه اول، سرگرم‌کننده‌تر و دیوانه‌وارتر از همیشه برگشته است و شاید بتوان آن را بهترین نسخه فرنچایز دانست، هرچند که انتقاداتی به وضعیت فنی بازی روی نینتندو سوییچ نیز وارد شده است. استودیو پلاتینیوم گیمز اخیرا با شکست فجیع Babylon’s Fall در دوران سیاهی به سر می‌برد، اما به نظر می‌رسد آن‌ها با بازی Bayonetta 3 یک بازگشت باشکوه برای خود رقم زده‌اند.

برخی از نقدهای بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. ابتدا با VG247 شروع می‌کنیم که با امتیاز کامل ۱۰/۱۰، بیونتا 3 را یکی از بهترین بازی‌های سوییچ دانسته است:

به عنوان یک بازی، و همچنین یک مرهم برای آن‌هایی که از خرید سیزن پس و DLC خسته شده‌اند، Bayonetta 3 یک تجربه واجب است؛ یک نامه عاشقانه به بازی‌های کلاسیک نینتندو که خنداندن و القای حس قدرت استاد هستند. تیرهای پلاتینیوم گیمز اخیرا مقداری خطا رفته‌اند، اما با این دنباله مناسب برای سه‌گانه اصلی بیونتا، استودیو ثابت می‌کند که همچنان می‌تواند با قدرت تمام بتازد. [بیونتا 3] شاید یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ باشد.

بازی Bayonetta 3

گیم اینفورمر با امتیاز ۸.۲۵/۱۰ آن را بهترین نسخه بیونتا تاکنون می‌داند:

Bayonetta 3، در اغلب مدت زمانی که به طول می‌انجامد، فوق‌العاده است. این بازی به‌طرز کاملا خودآگاهانه‌ای پر زرق و برق، عجیب و غریب و هیجان‌انگیز است و هر جا که می‌رود، به معنای واقعی کلمه از آنجا یک ویرانه می‌سازد. من از همین حالا هر مرحله را دوباره بازی می‌کنم تا امتیازهای بهتری بگیرم، و هیچ برنامه‌ای برای توقف ندارم. شاید درباره آینده سری مردد باشم، اما در حال حاضر شاهد Bayonetta در بهترین حالت خود هستیم.

VGC با نمره ۸/۱۰ خلاقیت بازی را بی‌نظیر می‌داند:

با اینکه برخی از ایده‌های Bayonetta 3 در تلاش بی‌پایان بازی برای سرگرم‌کننده بودن گم می‌شوند، هیچ بازی اکشن دیگری به این اندازه خلاق، هوشمندانه و خوش استیل نیست. آماده باشید که هفته‌ها در اعماق دیوانه‌وار بازی گشت و گذار کنید.

منتقد GamesRadar با نمره ۷/۱۰ در کل از بازی راضی است، اما انتقاداتی از ریتم کلی بازی و شخصیت قابل بازی دوم بیونتا ۳ دارد:

وقتی که فرمان دست جادوگر باشد، این مبارز شیطانی بهتر از همیشه است. بعد از هشت سال طولانی، پلاتینیوم گیمز دنباله‌ای ساخته است که با موفقیت به فرنچایز خود ادای احترام می‌کند، اما مشکلاتی هم در ریتم خود و تمرکزِ تقسیم شده بین دو شخصیت اصلیِ بازی دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا