بازی

اولین تصویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

اولین تصویر رسمی از سریال Fallout منتشر شد

آمازون شب گذشته اولین تصویر رسمی از سریال تلویزیونی Fallout را در اکانت توییتر خود منتشر کرد. این شرکت تولد ۲۵ سالگی سری بتسدا را تبریک گفت و تصویری که به‌نظر می‌رسد نمایی از یک پناهگاه زیرزمینی (Vault) از سریال لایو اکشن باشد را به اشتراک گذاشت.

سریال Fallout

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

سریال Fallout که به احتمال قوی سال آینده میلادی در سرویس استریم آمازون پرایم نمایش داده خواهد شد، توسط استودیو Kilter Films، شرکت سازنده Westworld در اچ‌بی‌او تولید می‌شود.

طبق اعلام قبلی، قسمت ابتدایی فال‌اوت توسط جاناتان نولان (خالق وست‌ورلد) کارگردانی می‌شود و جنوا رابرتسون دوورت (نویسنده کاپیتان مارول و توم ریدر ۲۰۱۸) و گراهام واگنر (تهیه‌کننده Silicon Valley) از جمله شورانرهای آن خواهند بود.

نولان، لیزا جوی و آتنا ویکهام، به همراه تاد هاوارد (کارگردان بازی) و جیمز آلتمن از بتسدا، سریال Fallout را برای Kilter Films تهیه می‌کنند. بتسدا اولین بار در جولای ۲۰۲۰ اعلام کرد که قصد دارد با آمازون و کیلتر فیلمز این سریال اقتباسی را بسازد.

جوی و نولان در آن زمان در بیانیه‌ای مشترک گفتند:

فال‌ اوت یکی از بهترین سری‌های بازی تمام دوران است. هر فصل از این داستان تخیلی دیوانه‌وار برای ما همچون ساعت‌های بی‌شماری بود که می‌توانستیم با خانواده و دوستان بگذرانیم.

بنابراین ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که با تاد هاوارد و باقی افراد باهوش در بتسدا همکار می‌شویم تا با استودیو آمازون به این جهان عظیم، ویرانگر، تاریک و سرگرم‌کننده، جان بدهیم.

در اخبار مرتبط خواندیم که بازیگرانی همچون کایل مک‌لاکلن، زلیا مندز جونز و آرون موتن به عنوان بازیگران ثابت سریال فال اوت، به این مجموعه پیوسته‌اند. این سه نفر به بازیگران اعلام شده پیشین یعنی الا پورنل و والتون گوگینز در اقتباس تلویزیونی فرنچایز محبوب بازی‌های ویدیویی می‌پیوندند.

سریال Fallout

همانند بازی‌های ویدیویی، سریال Fallout در یک دنیای خیالی رخ می‌دهد، جایی که جنگ اتمی تمام دنیا را نابود کرده و چیزی جز خرابه و تشعشعات رادیواکتیو از آمریکا باقی نمی‌ماند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا