بازی

بازی Age of Empires IV برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد

بازی Age of Empires IV برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد

Age of Empires II: Definitive Edition به همراه قسمت چهارم سری بازی‌های محبوب استراتژی به کنسول‌ های ایکس‌ باکس خواهند آمد.

شب گذشته Gematsu ابتدا در توییتی اشاره کرد که سازمان رتبه‌بندی اروپایی PEGI، کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان را به درجه‌بندی حال حاضر Age of Empires 2: Definitive Edition اضافه کرده است و گمانه‌زنی‌ها آغاز شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسدجایی میان Fallout و This War of Mine
معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسد

سپس مایکروسافت در خبری رسما اعلام کرد که Age of Empires II: Definitive Edition در روز ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۱ بهمن) و Age of Empires IV در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس و xCloud عرضه خواهند شد.

اِما بریدل از World’s Edge در این رابطه گفت:

برای بازیکنانی که به صفحه کلید و ماوس وفادار هستند، ما اطمینان پیدا کردیم که در نسخه کنسولی نیز پشتیبانی شوند.

ما همچنین عملکردی را که بازیکنان ایکس‌ باکس از بازی‌های خود انتظار دارند، در نظر گرفتیم و بنابراین، بازی شامل حالت کراس‌پلی اختیاری میان پلتفرم‌ها است که به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود در ایکس‌ باکس و پی‌سی بازی کنید.

ما همچنین بازی را به Xbox Cloud Gaming می‌آوریم و به بازیکنان این امکان را می‌دهیم حتی زمانی که از رایانه شخصی یا کنسول خود دور هستند، به ساخت امپراتوری خود ادامه دهند.

Age of Empires

این خبر در جریان بیست و پنجمین سالگرد عرضه Age of Empires اعلام شد که در کانال‌های رسمی توییچ و یوتیوب پخش شد. پیش از این نیز پست وبلاگ سایت رسمی بازی بیان کرده بود که این برنامه شامل «اعلان‌ها، مصاحبه‌ها با تیم و برخی شگفتی‌ها» خواهد بود.

Age of Empires II: Definitive Edition در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی منتشر شد و یک ریمستر از بازی محصول ۱۹۹۹ است که دارای گرافیک بهبود یافته، پشتیبانی از رزولوشن 4K و تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده پیشین است.

قبلا تایید شده بود که Age of Empires IV: Anniversary Edition امروز برای استیم و فروشگاه مایکروسافت منتشر خواهد شد. این نسخه جدید شامل بازی اصلی، تمام به‌روزرسانی‌های منتشر شده تاکنون و یک آپدیت سالگرد شامل دو تمدن جدید، عثمانی‌ها و مالی‌ها است.

دارندگان فعلی Age of Empires IV می‌توانند به‌روزرسانی Anniversary را به صورت رایگان دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا