بازی

بازی The Division Resurgence برای موبایل معرفی شد [تماشا کنید]

بازی The Division Resurgence برای موبایل معرفی شد [تماشا کنید]

یوبیسافت با انتشار یک تریلر جدید که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، از بازی The Division Resurgence برای گوشی‌های موبایل رونمایی کرد.

The Division Resurgence یک بازی نقش‌آفرینی شوتر سوم شخص و کاملا رایگان است که به گفته ناشر، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به طور آزادانه در جهان باز آن که با الهام از نیویورک ساخته شده، کاوش کنند. همچنین بازی به صورت انفرادی یا چندنفره (co-op) قابل تجربه است و مجموعه‌ای از فعالیت‌های PvE (بازیکن در مقابل محیط) از جمله ماموریت‌های داستانی در آن وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

تریلر بازی The Division Resurgence را در ادامه می‌توانید توسط آپارات lastech مشاهده کنید.

یوبیسافت درباره بازی می‌گوید:

Tom Clancy’s The Division Resurgence در شهر نیویورک پس از بحران اتفاق می‌افتد و رویکرد منحصر‌به‌فردی از رویدادهای داستانی مهم Tom Clancy’s The Division و Tom Clancy’s The Division 2 محسوب می‌شود.

هرج‌و‌مرج همچنان در شهر نیویورک حاکم‌فرماست و بازیکنان وظیفه دارند تا از غیرنظامیان در برابر نیروهای متخاصم محافظت کنند و به آن‌ها کمک کنند تا آینده‌ای بهتر بسازند.

بازی The Division

بازیکنان هم اکنون می‌توانند برای حضور در تست‌های آینده و پیش از انتشار بازی برای دستگاه‌های اندروید و iOS ثبت‌نام‌ کنند.

یوبیسافت همچنین قصد دارد در سال مالی جاری خود که به مارس ۲۰۲۳ منتهی می‌شود، بازی‌ رایگان دیگری از این سری تحت عنوان The Division: Heartland را نیز منتشر کند. این بازی‌ که سال گذشته معرفی شد، یک اسپین‌آف رایگان از The Division است که از آن به عنوان «تجربه‌ای مستقل» یاد شده که رویدادهای این جهان را در یک محیط جدید نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا