بازی

نام بازی های رایگان ماه آینده پلی استیشن پلاس لو رفت

نام بازی های رایگان ماه آینده پلی استیشن پلاس لو رفت

سونی هر ماه چند بازی را برای پلی استیشن پلاس رایگان می‌کند و مثل همیشه یک لیکر معتبر نام عناوین رایگان ماه بعد را چند روز زودتر لو داده است. 

یکی از کاربران Dealabs از سال پیش هر ماه نام بازی های رایگان پلی استیشن پلاس را لو می‌دهد و اکنون به سراغ عناوین ماه نوامبر رفته است. سونی قصد دارد برای ماه آینده Nioh 2 و Lego Harry Potter Collection را تنها برای پلی استیشن ۴ و Heavenly Bodies را برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ رایگان کند. 

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

Nioh 2 بزرگ‌ترین بازی این لیست است که دو سال پیش به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن و پی‌سی منتشر شد. Lego Harry Potter Collection قدیمی‌تر از دو بازی دیگر بوده و در سال ۲۰۱۶ منتشر شده. در مورد Heavenly Bodies هم باید بگوییم که یک بازی شبیه‌ساز و نقش‌آفرینی است که در فضا جریان دارد.

بازی رایگان جدید

این بازی ها از تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) تا ۶ دسامبر (۱۵ آذر) به صورت رایگان در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. شما همچنین تا چند روز دیگر می‌توانید بازی‌های رایگان ماه جاری را به حساب خود اضافه کنید و تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان) به آن‌ها دسترسی دارید.  

سونی برای ماه اکتبر بازی‌های Injustice 2 و Superhot را تنها برای پلی استیشن ۴ و Hot Wheels Unleashed را برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ رایگان کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا