بازی

تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder سه شنبه صبح پخش خواهد شد

تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder سه شنبه صبح پخش خواهد شد

یکی از موردانتظارترین فیلم‌های جدید دنیای سینمایی مارول، فیلم Thor: Love and Thunder است که اواخر ماه آپریل اولین تریلر آن به طور رسمی منتشر شد.

در حالی که انتظار برای تماشای آن شبیه به گذشت یک قرن بود، انتظار برای تریلر بعدی تقریبا به پایان رسیده است. مارول به تازگی اعلام کرد که تریلر جدید Love and Thunder در بازی چهارم از فینال کنفرانس شرق NBA در روز سه شنبه صبح نمایش داده خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند

این اعلامیه با یک ویدیوی طنز در صفحات اجتماعی ثور منتشر شد. در این ویدئو کلیپ کریس همسورث، تسا تامپسون و کارگردان تایکا وایتیتی با شوخی‌های عجیب و غریب همیشگی خود حضور دارند. به همراه آن‌ها سوپراستار NBA، کوین لاو را می‌بینیم که با کارت‌های بزرگ به طرفداران اطلاع می‌دهد که تریلر جدید سه شنبه صبح منتشر خواهد شد. این ویدیو یک تبلیغ کوتاه بسیار جذاب که باعث می‌شود دوباره عاشق وایتیتی شوید و در عین حال یک بازی خنده‌دار با کلمات است، چرا که نام خانوادگی بازیکن بسکتبال Love بخشی از عنوان فیلم است.

شاید برخی از طرفداران با خود فکر کنند که این تریلر جدید کمی زود از راه می‌رسد، زیرا حتی یک ماه از تیزر پیشین فاصله نگرفتیم، اما باید گفت که فیلم Thor: Love and Thunder در آخرین مراحل کمپین بازاریابی خود قرار دارد چون فقط یک ماه تا اکران فیلم فاصله داریم. با توجه به اینکه Doctor Strange in the Multiverse of Madness در سینماها و سریال Ms Marvel در اوایل ماه ژوئن پخش می‌شود، فرصت بسیار خوبی برای یادآوری قدرت وایتیتی به طرفداران مارول فراهم شده است.

فیلم Thor: Love and Thunder

اولین تریلر فیلمی پر جنب و جوش را به نمایش گذاشت که به نظر همان لحن شوخ Ragnarok را ادامه داده است. پس از آن تریلر، تصاویر متعددی از فیلم منتشر شد که نگاهی عمیق‌تر به زره آبی و طلایی جدید ثور و ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر با نام مستعار مایتی ثور داشتیم. در اولین تریلر نکات زیادی در مورد فیلم ثور و سفر او برای خودباوری را متوجه شدیم، اما انتظار داریم تریلر جدید بیشتر داستان‌محور باشد.

امیدواریم اطلاعات بیشتری از تعاملات ثور و جین و همچنین نقش مهمی که نگهبانان کهکشان در این فیلم ایفا خواهند کرد، دریافت کنیم. با این حال، چیزی که همه طرفداران منتظرش هستند، اولین نگاه رسمی به شخصیت منفی Gorr the God Butcher با بازی کریستین بیل است.

فیلم Thor: Love and Thunder در ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ماه) در سینماهای دنیا اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارولانیمیشن‌هایی از مارول که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند.
۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارول


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا