بازی

همکاری فورتنایت با لیدی گاگا در راه است

همکاری فورتنایت با لیدی گاگا در راه است

اطلاعات درز شده‌ی جدید از فورتنایت به این احتمال اشاره کردند که لیدی گاگا، خواننده پاپ، کنسرتی را درون بازی بتل رویال برگزار خواهد کرد. او پس از آریانا گرانده و تراویس اسکات، جدیدترین هنرمند مشهوری است که یک کنسرت درون بازی از طریق فورتنایت برگزار می‌کند.

حضور لیدی گاگا در فورتنایت چندان غافلگیرکننده نیست، زیرا در اسناد پرونده دادگاه اپیک علیه اپل علاوه بر گرانده و جی بالوین که هر دو قبلاً در Fortnite حضور داشتند، به نام لیدی گاگا نیز اشاره شده بود.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

اکانت توییتری FNLeaksAndInfo که همواره اطلاعات جدیدی را در مورد بازی فورتنایت منتشر می‌کند، یک ایموت جدید به نام «Jug Band» کشف کرده که ظاهراً به آهنگ محبوب لیدی گاگا «Poker Face» اشاره دارد. شما می‌توانید صدای آن را در زیر بشنوید.

فورتنایت

فراتر از افشای اطلاعات، اپیک گیمز رسماً اعلام کرد رویداد LGBTQIA+ Rainbow Royale که «عشق، درک، پذیرش و همه رنگ‌هایی که جامعه فورتنایت را تشکیل می‌دهند» را جشن می‌گیرد، این هفته بازمی‌گردد. از روز ۸ سپتامبر، موسیقی جدیدی از هنرمندان جامعه LGBTQIA+، از جمله آهنگ‌هایی از لیدی گاگا، به بازی اضافه می‌شود.

همچنین شایعاتی در مورد احتمال برگزاری کنسرت فورتنایت توسط بیلی آیلیش نیز وجود دارد، اما هنوز تایید نشده است. برای لیدی گاگا، به نظر می‌رسد که نوعی همکاری در حال وقوع است، اما اینکه آیا این یک کنسرت کامل خواهد بود یا خیر، باید منتظر ماند و دید.

لیدی گاگا اخیرا یک تک آهنگ جدید به نام «Hold My Hand« برای فیلم Top Gun: Maverick منتشر کرد و در حال حاضر یک تور تابستانی برگزار کرده است. در دیگر اخبار فورتنایت، پاتریک ماومز، فوق ستاره NFL اخیراً با لباس سس کچاپ و موارد دیگر به بازی اضافه شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Fortnite – معرفی انواع سلاح‌هاپنج یار قسم خورده من!
راهنمای بازی Fortnite – معرفی انواع سلاح‌ها


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا