بازی

IO Interactive چهارمین استودیو خود را در ترکیه تاسیس کرد

IO Interactive چهارمین استودیو خود را در ترکیه تاسیس کرد

IO Interactive، سازنده سری بازی هیتمن (Hitman)، چهارمین استودیو خود در کشور ترکیه و شهر استانبول تاسیس کرده است.

این استودیو با نام کامل IOI Istanbul روی بازی‌های AAA کار می‌کند ولی فعالیت آن‌ها مستقل نخواهد بود. استودیو های IO Interactive در کشورهای مختلف به صورت همزمان روی هر سه پروژه‌ کار خواهند کرد و انتظار می‌رود که IOI Istanbul نیز در ساخت بازی جیمز باند، آی‌پی فانتزی و پشتیبانی از هیتمن نقش داشته باشد.

این توسعه دهنده چند روز پیش اعلام کرد که تا چند سال خبری از نسخه جدید Hitman نخواهد بود. با این وجود آن‌ها قصد دارند که به پشتیبانی از Hitman: World of Assassination ادامه داده و ویژگی‌های مختلف را روی آن تست کنند. فرهنگ قوی، معماری تاریخی، مناظر شگفت‌انگیز و متنوع استانبول موضوعاتی بسیار مهم برای IOI بود. 

استودیو IO Interactive در ترکیه

IOI همچنین در سال ۲۰۲۱ سومین استودیو خود را در بارسلونا تاسیس کرده بود و دو دفتر دیگر در شهرهای کپنهاگ و مالمو قرار دارند. بازی جدید جیمز باند تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد، ولی دارای یک داستان ۱۰۰ درصد اصیل و تازه است که هیچ شباهتی به فیلم‌های پیشین این شخصیت ندارد.

بر اساس شایعات منتشر شده IO Interactive روی یک بازی فرست پارتی و انحصاری برای ایکس باکس کار می‌کند که می‌تواند همان ای‌پی فانتزی آن‌ها باشد. 


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا