بازی

ریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

ریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

به‌نظر می‌رسد زمان زیادی تا اتمام توسعه ریمیک Silent Hill 2 باقی نمانده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد اعلام تاریخ دقیق عرضه بازی باشیم.

این خبر نخستین بار توسط اکانت Mr_Rebs@ در توییتر به اشتراک گذاشته شد. وی گفته طبق صحبت‌های پیوتر بابنو مدیرعامل بلوبر تیم، ریمیک سایلنت هیل ۲ «از چند سال پیش در دست توسعه بوده و به مراحل پایانی ساخت رسیده است».

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

بابنو اظهار داشته تاریخ عرضه ریمیک مذکور «کاملا به کونامی بستگی دارد» اما احتمالا به‌زودی اطلاعاتی درباره آن به‌دست خواهیم آورد. سایت TheGameSpoof همچنین طی مقاله‌ای اضافه کرده که بودجه ریمیک سایلنت هیل ۲ تماما توسط کونامی آماده شده و هیچ شرکت دیگری در کار توسعه و بازاریابی آن دخالت ندارد.

ریمیک بازی Silent Hill 2

همان‌طور که در جریان هستید کونامی حدود یک هفته پیش به صورت رسمی از بازسازی Silent Hill 2 پرده برداشت که قرار است تنها برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شود. این بازی با موتور آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن نیز مشخص شده.

برای مطالعه جزئیات بیشتر، تماشای تریلر معرفی و همچنین دیدن تصاویر بازی می‌توانید به این مطلب در lastech مراجعه بفرمایید.

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا