رمز ارز

نوکیا آینده متاورس و تلفن‌های همراه را پیش‌بینی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوکیا سقوط تلفن‌های همراه به نفع متاورس را پیش‌بینی می‌کند.
نوکیا، یکی از اولین شرکت‌هایی که سیستم تلفن همراه در سطح مصرف‌کننده را تولید کرد، اکنون معتقد است که متاورس می‌تواند باعث منسوخ شدن این تلفن‌ها شود. به گفته این شرکت، اگرچه تلفن‌های همراه همچنان وجود خواهند داشت، اما تجربیات متاورسی شکل اصلی ارتباطات در نیمه دوم این دهه خواهند بود.
به گفته نوکیا، در حالی که دستگاه‌های واقعیت افزوده هنوز راه‌ طولانی در پیش دارند، اما علاقه مخاطبان به چنین دستگاه‌هایی در حال افزایش است که این موضوع، می‌تواند پذیرش متاورس را تقویت کند. با این حال، این شرکت معتقد است که ظهور و پذیرش این دنیای دیجیتال به چندین عامل مهم بستگی دارد، از جمله تلاشی که شرکت‌هایی مانند متا برای تبدیل متاورس به یک ترند انجام می‌دهند. علاوه بر این، پذیرش گسترده این فناوری هم از سوی شرکت‌ها و هم از سوی مصرف‌کنندگان، به در دسترس بودن دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به‌ صورت مقرون‌به‌صرفه، بستگی دارد.
با این حال، نوکیا می‌گوید که کسب درآمد از متاورس ممکن است امری دشوار باشد؛ زیرا در این فضا چنددستگی وجود دارد و درآمدزایی از این بخش به کاربردهای مختلف تجربیات و دستگاه‌های متاورسی، بستگی خواهد داشت. در این میان، انتظار می‌رود که پذیرش صنعتی متاورس آسان‌تر باشد.
نوکیا همچنین پیش‌بینی می‌کند که تمامی این اتصالات، باعث ایجاد حفره‌های امنیتی جدید خواهند شد و به همین دلیل، این شرکت در تلاش است تا امنیت کاربران در متاورس را فراهم کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع نیوز بیت کوین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا