عمومی

رزومه خود را در ایران تلنت به صورت آنلاین بسازید

پروسه پیدا کردن کار برای هر فردی می‌تواند با چالش همراه باشد. از همان ابتدا که فرد برای تحصیل در دانشگاه خود را آماده می‌کند و برای پیدا کردن کار مناسب، سراغ انتخاب رشته‌های مناسب می‌رود تا زمانی که برای اولین بار می‌خواهد برای موقعیت شغلی درخواست دهد، می‌تواند فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کند. اما، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کاریابی رزومه است که بسیاری آن را نادیده می‌گیرند و برای ساخت آن زمان اختصاص نمی‌دهند.

این سند بازاریابی می‌تواند برگ برنده شما در کاریابی باشد و حتی کاری کند که از باقی رقبا یک سر و گردن بالاتر باشید. دنیای وب اطلاعات بسیاری درباره نحوه نوشتن رزومه حرفه‌ای دارد، اما بسیاری از افراد با اینکه این محتواها را می‌خوانند، اما بازهم در نوشتن رزومه کم کاری می‌کنند و رزومه آن‌ها استاندارد نمی‌شود به اصطلاح چنگی به دل نمی‌زند.

استفاده از فناوری و همچنین دنیای بزرگ اینترنت، یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا از آزمون نوشتن رزومه حرفه‌ای سربلند بیرون بیایید. رزومه ساز آنلاین ایران تلنت همان نقطه شروع شما در ساخت رزومه‌ای قوی است که با کمک آن، هم می‌توانید برای موقعیت‌های شغلی داخل وب‌سایت ایران تلنت اقدام کنید و هم آن را برای هر شرکت و موقعیت شغلی دیگری ارسال کنید. در واقع، با کمک رزومه ساز ایران تلنت دیگر دغدغه‌ی این را ندارید که اول سوابق شغلی را در رزومه خود بیاورم یا اینکه اول باید سراغ مهارت‌های خود بروم.

رزومه ساز ایران تلنت

وب‌سایت ایران تلنت در طول دوره فعالیت 18 ساله خود، همیشه به‌دنبال ارائه ابزارها و راهکارهای کاربردی برای کارجویان بوده است که در تمام آن‌ها استانداردهای نوین بین‌المللی اعمال شود. مهم‌ترین چالش یک کارجو نیز رزومه او است و بدین‌ترتیب، ایران تلنت این امکان را برای کارجویان فراهم کرده است که با ثبت نام در ایران تلنت با یک تیر چند نشان بزنند. به این معنا که، هم رزومه خود را به صورت آنلاین بسازند و هم اینکه از آخرین و جدیدترین فرصت‌های شغلی باخبر شوند و برای آن‌ها اقدام کنند. ساخت رزومه در ایران تلنت براساس راهکارها و استانداردهای بین‌المللی است و بدین‌ترتیب شما می‌توانید از بابت داشتن رزومه‌ای بی نقص مطمئن باشید.

ساخت رزومه در ایران تلنت به منزله ورود به بانک رزومه این وب‌سایت است. در حال حاضر، رزومه‌ی بیش از یک میلیون نفر از متخصصان کشور در این بانک وجود دارد و باعث شده که ایران تلنت به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع استخدام از سوی معتبرترین شرکت‌های ایرانی و خارجی فعال در کشور شناخته شود.

رزومه استاندارد شانس شما در استخدام را افزایش می‌دهد و شما می‌توانید با مراجعه به رزومه ساز ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com/cv در همین لحظه ساخت رزومه خود را آغاز کنید.

نحوه ساخت رزومه در ایران تلنت

ایران تلنت

نحوه ساخت رزومه در ایران تلنت روند آسانی دارد و تمام بخش‌هایی که قرار است آن‌ها را پر کنید به ترتیب در این رزومه ساز قرار دارند. انگلیسی بودن زبان وب‌سایت باعث شده تا برخی از کارجویان در زمان ساخت رزومه در ایران تلنت کمی سردرگم شوند. حتی ممکن است، بسیاری از کارجویان برای اولین بار باشد که به زبان انگلیسی رزومه می‌نویسند و خب ممکن است با قواعد نگارشی زبان انگلیسی به خوبی آشنا نباشند.

اما فرصت‌های شغلی که با این رزومه سازی می‌توانید به دست آورید به اندازه‌ای زیاد است که می‌توانید زمانی را برای تدوین این رزومه‌ی حرفه‌ای اختصاص دهید. ساخت رزومه در ایران تلنت از ثبت نام در این وب‌سایت آغاز می‌شود که مانند هر ثبت نام در وب‌سایت‌های دیگر است. پس از ثبت نام می‌توانید وارد داشبورد خود شوید و روی Complete CV بزنید. از اینجا به بعد کار اصلی شما آغاز می‌شود و باید تمام بخش‌های رزومه خود را پر کنید. حتی در بخش‌های پایانی شما این امکان را دارید تا رزومه‌های قبلی خود را نیز به این رزومه اضافه کنید و فایل را آپلود کنید. کارهایی که باید برای آماده کردن این رزومه انجام دهید شامل موارد زیر می‌شود که می‌توانید آن‌ها را به نوبت انجام دهید تا کارتان نظم داشته باشد:

  1. آپلود عکس در رزومه
  2. ویرایش مشخصات شخصی
  3. ثبت مشخصات تماس
  4. ثبت حقوق درخواستی
  5. تنظیمات حریم خصوصی
  6. دانلود و به اشتراک‌گذاری رزومه
  7. ثبت سوابق کاری در رزومه
  8. ثبت میزان تحصیلات
  9. ثبت مهارت‌ها
  10. میزان تسلط بر زبان
  11. ضمیمه کردن گواهینامه‌ها و مدارک
  12. درج توضیحات
  13. آپلود رزومه ویدیویی
  14. آپلود رزومه‌ی قبلی

شما برای اینکه رزومه جذابی داشته باشید که نظر کارشناسان استخدام و کارفرمایان را جلب کند، باید این مراحل را کامل طی کنید و آن‌ها را بخش به بخش پر کنید. در واقع تمام این مراحل باعث شده است که رزومه ساز ایران تلنت فاکتورهای یک رزومه استاندارد را داشته باشد.

ساخت رزومه با رزومه ساز ایران تلنت چه مزایایی دارد؟

ایران تلنت

اگر می‌خواهید در بازار کار بهترین فرصت را برای استخدام داشته باشید، باید بتوانید از فناوری به بهترین نحو استفاده کنید. رزومه ساز ایران تلنت شما را یک قدم در مسیر شغلی جلو می‌اندازد و به شما کمک می‌کند تا خود را به بهترین شکل معرفی کنید. این رزومه ساز مزایای بسیاری برای شما می‌تواند داشته باشد که برخی از مزایای آن عبارت‌اند از:

  1. ساخت رزومه با رزومه ساز ایران تلنت مهارت شما در مسائل فنی و ارتباط با فناوری را برجسته می‌کند.
  2. اگر برای درخواست همکاری زمان کمی داشته باشید، می‌توانید خیلی سریع و با کمک این رزومه ساز برای آن‌ها اقدام کنید.
  3. در عرض چند دقیقه می‌توانید رزومه‌ای حرفه‌ای و مطابق با استانداردها بسازید.
  4. در هر زمان می‌توانید اطلاعات موجود در رزومه خود در ایران تلنت را به روز کنید.
  5. به بهتر و بیشتر دیده شدن شما بسیار کمک می‌کند.
  6. ورود به بانک رزومه ایران تلنت و بدین‌ترتیب کارفرمایان به‌راحتی به رزومه شما دسترسی خواهند داشت.
  7. به‌راحتی و در منزل و هر مکان دیگری می‌توانید رزومه خود را بسازید و آن را برای کارفرمایان و کارشناسان استخدام ارسال کنید.
  8. در این رزومه ساز دیگر خبری از کاغذبازی‌های سنتی نیست.
  9. با کمک این رزومه ساز مطمئن خواهید شد که چیزی یا جایی در رزومه شما بیهوده وجود ندارد و تمامی بخش‌ها به درستی در جای خود قرار دارند.
  10. با کمک این رزومه ساز دیگر نگرانی بابت گم شدن رزومه خود نخواهید داشت.
  11. ساخت رزومه در ایران تلنت رایگان است!
  12. پس از اتمام ساخت رزومه می‌توانید از آن خروجی PDF بگیرید.
  13. با ساخت رزومه در ایران تلنت می‌توانید برای موقعیت‌های شغلی خود ایران تلنت، رزومه خود را ارسال کنید.

خواندن این لیست از مزیت‌های ساخت رزومه به صورت آنلاین در ایران تلنت، دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. اگر به‌دنبال این هستید که هرچه سریع‌تر وارد بازار کار شوید، با این روش رزومه خود را به شکل حرفه‌ای بسازید و آن را برای تک تک موقعیت‌های شغلی مرتبط با رزومه خود ارسال کنید. برای ساخت رزومه آنلاین در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا